Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Prosiłbym o pomoc w 3ds maxie :'( Chciałem wymodelować drogę na nierównym terenie, zrobiłem ją na płasko i chciałbym za pomocą jakiegoś modyfikatora nałożyć na teren:

http://img689.imageshack.us/i/83783278.jpg/

próbowałem za pomocą Compound objects/conform ale wychodzi coś nie teges:

http://img62.imageshack.us/i/85326782.jpg/

 

jeśli ktoś chciałby pomóc to tutaj jest link do pliku:

http://rapidshare.com/files/453300121/test2.rar

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć,

 

Przygotuj splajna po którym chcesz, aby ta droga była poprowadzona a następnie wykorzystaj modyfikator path deform. Musisz mieć odpowiednio długą

drogę z podziałami i pokombinować z modyfikatorem.

 

Powinno działać

 

Pozdrawiam

Elimo

Napisano

W sumie do takiego prostego terenu nie potrzeba żadnego modyfikatora. Ustaw drogę równo nad terenem. Przekonwertuj drogę do editable poly -> ustaw sobie widok z góry, i potnij dróżkę narzędziem "quick slice"

quick_slice.jpg

włączając przyciąganie do vertexów

General_Tip3.jpg

(prawy klik na zaznaczoną na żółto ikonkę, i tam zaznaczasz vertex, odznaczasz grid points)

i tniesz, wzdłuż załamań terenu. Potem tylko dopasowujesz teren, i gotowe:)

Napisano

Dzięki za szybkie odpowiedzi :')

Model pochodzi z archicada i bardzo mi zależy, żeby nie tworzyć nowych obiektów w 3dmaxie tylko modyfikować te z archi. Celem mojego topicu jest wynalezienie sposobu na łatwe modelowanie chodników i dróg wzdłuż terenu, ponieważ jest z tym problem w archicadzie.

 

pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności