Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

1. Na moim modelu potrzebuje połączyć dwie linie ze sobą, jedną krótszą drugą dłuższą. Jak to zrobić?

2. Zaczynając rysować linie co trzeba ustawić w 3ds max żeby ona była przyłączona idealnie do końca drugiej linii?

3. Narysowałem sobie pewien nie równomierny model za pomocą funkcji linii, następnie dodałem do niego kilka vertekstów i co trzeba w maxie ustawić żeby te verteksy były idealnie równe na przeciwko siebie.

4. Dodając ręcznie werteksy co trzeba w maxie ustawić żeby one pod czasz ręcznego ustawiania zawsze było na linii?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Kolego. W maxie nie ma czegoś takiego jak "Linia". Są Spliny i są Edge. W tym momencie nie wiadomo którą z tych dwóch masz na myśli.

Napisano

Wymodelowałem sobie taki domek jak na obrazku po niżej i chce przyłączyć tą krótszą linie(1) do tej dłuższej(2). Chce w ten sposób uzyskać drzwi. Próbowałem to ręcznie łączyć ale nie wiem jak bym się wysilał to i tak ta linia nie chce się idealnie przyczepić tej drugiej. To ktoś wie chociaż jak to poprawnie zrobić?

 

fdsfdfd.jpg

Napisano

Hmm sabaruPL troszke narobiles balaganu z tymi liniami, to o co tobie chodzi to krawedzie czyli Edge a polaczysz je zaznaczajac je obydwie i wciskajac Connect w opcjach editable poly. Potem przesuniesz wertexy, zeby uformowc drzwi i gotowe

Napisano

Kubajaniak -> Jak sam pewnie wiesz 3ds Max nie występuje w Polskiej odmianie językowej. A ja już się dość nasłuchałem translacji z których wynikło mnóstwo nieporozumień. Nawet w tym wątku autor pozornie mówił o splajnach a wyszło że chodzi o Edge :D

Napisano

Tak to jest jak jest się początkującym i jeszcze z marną pamięcią do nazw to wychodzą różne czasem niestworzone rzeczy.

 

Czy ktoś może wie czy da się sprawdzić czy wertexy są ze sobą połączone, jeżeli tak to jak?

Napisano

Zaznacz vertex(y) i zobacz po prawej stronie. Gdzieś tam jest napisane. Jak jest jeden vertex, to będzie napisany jego numer, a jak więcej, to będzie napisane ile ich jest, albo po prostu złap vertex i go przeciągnij, jak pod spodem będzie drugi, to znaczy, że nie były połączone.

Napisano

zaznacz wertsa i przesuń :D. A jak chcesz dużo na raz sprawdzić to zaznacz wszystkie kliknij weld w edit vertices z jakąś małą wartością .




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności