Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

EDIT

 

Finiszed pełny rozmiar tutaj http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/091/3/9/ripper2501_concept_art_by_n_pigeon-d3cx0j2.png

 

conceptcolor900.png

 

 

Ripper2501

 

No więc, chce zrobić coś kojarzącego się z kostuchą ;) ma być agresywnie i mrocznie :D

 

Na razie thumby dla dalszej inspiracji. Już wybrałem 4 + inspiracje 1,2,3, ale jestem ciekaw, który najbardziej podoba się wam :)

Edytowane przez n-pigeon
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

teraz szkice, no na razie jeden, po pracy zrobię następne. Próba wyciśnięcia czegoś bezpośrednio z thumba :) nie podoba mi się jak, no właśnie :) Będzie trzeba nad nim trochę przysiąść.

 

ripper2501sketches001.png

Napisano

Walor bardzo fajnie rozpracowany no ale chyba działasz dalej w tej samej rozdzielczości, rozumiem że jeszcze to zmienisz z myślą o detalu.

Napisano

Za dużo mydełka się zrobiło, pojawiły się drastyczne cienie (niemalże biel obok czerni). Proponuje wziąć kilka walorków (np po modniereillowemu 5 :P bez ~czerni i ~bieli) i przy pomocy tego wyciosać (czyli mocne krawędzie gdzie trzeba, z mocnym zarysowaniem różnic pomiędzy światłem a cieniem) piękne bryłki tworzące robocika, dopiero wtedy dłubać detale, fakturki i skrajne tony/walory :)

Napisano
Walor bardzo fajnie rozpracowany no ale chyba działasz dalej w tej samej rozdzielczości, rozumiem że jeszcze to zmienisz z myślą o detalu.

 

dzięki za komentarz :)

 

jaki tam detal :D chciałem tylko zobaczyć jak będzie wyglądał tak na oko po skończeniu, dlatego nie zmniejszyłem rozdzielczości to taki 15 min over :) i jak już napisałem idzie do śmieci

 

Za dużo mydełka się zrobiło, pojawiły się drastyczne cienie (niemalże biel obok czerni). Proponuje wziąć kilka walorków (np po modniereillowemu 5 :P bez ~czerni i ~bieli) i przy pomocy tego wyciosać (czyli mocne krawędzie gdzie trzeba, z mocnym zarysowaniem różnic pomiędzy światłem a cieniem) piękne bryłki tworzące robocika, dopiero wtedy dłubać detale, fakturki i skrajne tony/walory :)

 

O prrr, hehe dzięki za komenta :*

 

To z czernią i bielą to bzdura :) czystej czerni i tak nie da się uzyskać na monitorze. obczaj węglowy proszek i zobacz jak bardzo jest czarny :D a to i tak nie jest czerń doskonała, natomiast 100% biel występuje w naturze, spójrz w słońce :), tutaj silne światło odbija się od chromu, a czarna matowa guma pochłania bardzo mocno światło, ale nie martw się, porzuciłem chrom :) po za tym i tak nie ma tam 100% bieli czerni, choć są wysoko.

5 walorów tam jest przyjrzyj się ;)

 

Upek

 

Jak już napisałem styl tego bota mi się bardzo nie podoba zbyt neo evo.

 

Poprawiłem thumba i postanowiłem naszkicować szybko w tym stylu tors i głowę, przy okazji popracowałem trochę nad ich konstrukcją, UWAGA to wciąż WIP w końcu to bitwa concept artu :P na finalny ładny obrazeczek przyjdzie pora.

 

(powinny być 2 obrazki)

 

ripper2501concept1.png

 

ripper2501drawing1001.png

 

Teraz idę spać jutro w nocy/rano opracuje stopy i ramiona, mam ciekawy pomysł związany z stopami, wynikający z tego że na szkicu umieściłem mu silnik odrzutowy. Nie tyle służący do latania lecz jako przyspieszenie.

Napisano

Spoko, pisałem licencjat z fenomenologii koloru :P Pisałem o wrażeniach, nie o tym co tam rzeczywiście jest, bo takie pisanie i tak tworzy ciągłe problemy aż do rozważania co to znaczy, że coś jest:P (słońce wydaje się białe, ale takie nie jest :D nasze oko je takim odbiera łącząc składowe barwy :P więc zarazem jest [w naszym oku] i nie jest [z fizycznego punktu widzenia] białe ;) "idealną" czerń w fizyce też uzyskuje się sztucznie i raczej umownie ;) )... a wracając, ja jedynie zwróciłem uwagę na za duże różnice walorowe, które sprawiają, że jedna część jawi mi się białą, a druga czarną lub też za białą i za czarną :P Nie widziałem, ze coś ma być ciemną gumą a obok tego jakiś metal, dla mnie nie było to tak czytelne :P

Walorów na pewno tam jest 5 i więcej, nie o to chodziło :P a o to, żebyś to sobie podzielił na konkretne bryły. Mniejsza o to z resztą. Każdy ma swoją głowę i swój sposób zabawy w malowanie :)

Ten nowy zdecydowanie fajniejszy.

Napisano

kolejny wip, szkice mechanizmu nogi i stopy, nie podobała mi się (#1), więc zrobiłem oversketch na thumbie i narysowałem ją od nowa (#2) robi się bardzo... skomplikowanie... będę musiał przenieść się trochę z tym do 3D i popracować nad mechanizmem i formą.

 

feats.png

Napisano

Długo nie aktualizowałem ponieważ postanowiłem popracować nad moimi beznadziejnymi umiejętnościami luajnArtłowania : þ Tak wzorowałem się na Fengu, zrobiłem nawet klona jego ink brusha z Paintera, w nowym niesamowitym brush enginie Gimpa :] Fajnie się tym cackiem rysuje.

 

concept2u.png

Napisano

jakoś mi się z evangelionem kojarzy :)

 

Po co mu takie wielkie uchwyty po bokach nóg? Wszystko ma ostre krawędzie a tu taka rączka jak z autobusu.

Napisano (edytowane)
jakoś mi się z evangelionem kojarzy :)

 

Po co mu takie wielkie uchwyty po bokach nóg? Wszystko ma ostre krawędzie a tu taka rączka jak z autobusu.

 

no przez neo evo wszytko co garbate i obleśne kojarzy mi się tak samo :) hehe

 

Czymś trzeba zabić tą monotonnie :D pewnie do mocowania jakiegoś dodatkowego ustrojstwa, ale tak sobie myślę nad ich usunięciem :x albo przerobieniem hmm zobaczy się.

 

apdejt niestety tylko godzinka przed pracą przy śniadaniu... znowu... muszę znaleźć inną robotę xD

projekt prawej łapki, ma w środku kaaaraaabin :O hehe. prawa nie ma tego wielkiego naramiennika, który jest przeciwwagą :þ dla ramienia z karabinem.

 

concept5.png

 

PS

Obróciłem obrazek dlatego prawa jest lewą :P

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

Uwaga !! Uwaga !!

 

Przypominam, iż dziś kończymy :), macie czas na ukończenie prac do jutra, do godz. 10.00.

Później podpinamy sondę.

 

Powodzenia.

//Pozdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności