n-pigeon Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 (edytowane) EDIT Finiszed pełny rozmiar tutaj http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2011/091/3/9/ripper2501_concept_art_by_n_pigeon-d3cx0j2.png Ripper2501 No więc, chce zrobić coś kojarzącego się z kostuchą ;) ma być agresywnie i mrocznie :D Na razie thumby dla dalszej inspiracji. Już wybrałem 4 + inspiracje 1,2,3, ale jestem ciekaw, który najbardziej podoba się wam :) Edytowane 1 Kwiecień 2011 przez n-pigeon
hell_boy Napisano 24 Marzec 2011 Napisano 24 Marzec 2011 Moim zdaniem zdecydowanie 4, chociaż 1 i 3 też są ciekawe. (w 3 podoba mi się ta niesymetryczność)
n-pigeon Napisano 25 Marzec 2011 Autor Napisano 25 Marzec 2011 teraz szkice, no na razie jeden, po pracy zrobię następne. Próba wyciśnięcia czegoś bezpośrednio z thumba :) nie podoba mi się jak, no właśnie :) Będzie trzeba nad nim trochę przysiąść.
Swiezy Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 Walor bardzo fajnie rozpracowany no ale chyba działasz dalej w tej samej rozdzielczości, rozumiem że jeszcze to zmienisz z myślą o detalu.
prrrszalony Napisano 25 Marzec 2011 Napisano 25 Marzec 2011 Za dużo mydełka się zrobiło, pojawiły się drastyczne cienie (niemalże biel obok czerni). Proponuje wziąć kilka walorków (np po modniereillowemu 5 :P bez ~czerni i ~bieli) i przy pomocy tego wyciosać (czyli mocne krawędzie gdzie trzeba, z mocnym zarysowaniem różnic pomiędzy światłem a cieniem) piękne bryłki tworzące robocika, dopiero wtedy dłubać detale, fakturki i skrajne tony/walory :)
n-pigeon Napisano 26 Marzec 2011 Autor Napisano 26 Marzec 2011 Walor bardzo fajnie rozpracowany no ale chyba działasz dalej w tej samej rozdzielczości, rozumiem że jeszcze to zmienisz z myślą o detalu. dzięki za komentarz :) jaki tam detal :D chciałem tylko zobaczyć jak będzie wyglądał tak na oko po skończeniu, dlatego nie zmniejszyłem rozdzielczości to taki 15 min over :) i jak już napisałem idzie do śmieci Za dużo mydełka się zrobiło, pojawiły się drastyczne cienie (niemalże biel obok czerni). Proponuje wziąć kilka walorków (np po modniereillowemu 5 :P bez ~czerni i ~bieli) i przy pomocy tego wyciosać (czyli mocne krawędzie gdzie trzeba, z mocnym zarysowaniem różnic pomiędzy światłem a cieniem) piękne bryłki tworzące robocika, dopiero wtedy dłubać detale, fakturki i skrajne tony/walory :) O prrr, hehe dzięki za komenta :* To z czernią i bielą to bzdura :) czystej czerni i tak nie da się uzyskać na monitorze. obczaj węglowy proszek i zobacz jak bardzo jest czarny :D a to i tak nie jest czerń doskonała, natomiast 100% biel występuje w naturze, spójrz w słońce :), tutaj silne światło odbija się od chromu, a czarna matowa guma pochłania bardzo mocno światło, ale nie martw się, porzuciłem chrom :) po za tym i tak nie ma tam 100% bieli czerni, choć są wysoko. 5 walorów tam jest przyjrzyj się ;) Upek Jak już napisałem styl tego bota mi się bardzo nie podoba zbyt neo evo. Poprawiłem thumba i postanowiłem naszkicować szybko w tym stylu tors i głowę, przy okazji popracowałem trochę nad ich konstrukcją, UWAGA to wciąż WIP w końcu to bitwa concept artu :P na finalny ładny obrazeczek przyjdzie pora. (powinny być 2 obrazki) Teraz idę spać jutro w nocy/rano opracuje stopy i ramiona, mam ciekawy pomysł związany z stopami, wynikający z tego że na szkicu umieściłem mu silnik odrzutowy. Nie tyle służący do latania lecz jako przyspieszenie.
prrrszalony Napisano 26 Marzec 2011 Napisano 26 Marzec 2011 Spoko, pisałem licencjat z fenomenologii koloru :P Pisałem o wrażeniach, nie o tym co tam rzeczywiście jest, bo takie pisanie i tak tworzy ciągłe problemy aż do rozważania co to znaczy, że coś jest:P (słońce wydaje się białe, ale takie nie jest :D nasze oko je takim odbiera łącząc składowe barwy :P więc zarazem jest [w naszym oku] i nie jest [z fizycznego punktu widzenia] białe ;) "idealną" czerń w fizyce też uzyskuje się sztucznie i raczej umownie ;) )... a wracając, ja jedynie zwróciłem uwagę na za duże różnice walorowe, które sprawiają, że jedna część jawi mi się białą, a druga czarną lub też za białą i za czarną :P Nie widziałem, ze coś ma być ciemną gumą a obok tego jakiś metal, dla mnie nie było to tak czytelne :P Walorów na pewno tam jest 5 i więcej, nie o to chodziło :P a o to, żebyś to sobie podzielił na konkretne bryły. Mniejsza o to z resztą. Każdy ma swoją głowę i swój sposób zabawy w malowanie :) Ten nowy zdecydowanie fajniejszy.
n-pigeon Napisano 27 Marzec 2011 Autor Napisano 27 Marzec 2011 kolejny wip, szkice mechanizmu nogi i stopy, nie podobała mi się (#1), więc zrobiłem oversketch na thumbie i narysowałem ją od nowa (#2) robi się bardzo... skomplikowanie... będę musiał przenieść się trochę z tym do 3D i popracować nad mechanizmem i formą.
n-pigeon Napisano 29 Marzec 2011 Autor Napisano 29 Marzec 2011 Długo nie aktualizowałem ponieważ postanowiłem popracować nad moimi beznadziejnymi umiejętnościami luajnArtłowania : þ Tak wzorowałem się na Fengu, zrobiłem nawet klona jego ink brusha z Paintera, w nowym niesamowitym brush enginie Gimpa :] Fajnie się tym cackiem rysuje.
chudek Napisano 29 Marzec 2011 Napisano 29 Marzec 2011 jakoś mi się z evangelionem kojarzy :) Po co mu takie wielkie uchwyty po bokach nóg? Wszystko ma ostre krawędzie a tu taka rączka jak z autobusu.
n-pigeon Napisano 30 Marzec 2011 Autor Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) jakoś mi się z evangelionem kojarzy :) Po co mu takie wielkie uchwyty po bokach nóg? Wszystko ma ostre krawędzie a tu taka rączka jak z autobusu. no przez neo evo wszytko co garbate i obleśne kojarzy mi się tak samo :) hehe Czymś trzeba zabić tą monotonnie :D pewnie do mocowania jakiegoś dodatkowego ustrojstwa, ale tak sobie myślę nad ich usunięciem :x albo przerobieniem hmm zobaczy się. apdejt niestety tylko godzinka przed pracą przy śniadaniu... znowu... muszę znaleźć inną robotę xD projekt prawej łapki, ma w środku kaaaraaabin :O hehe. prawa nie ma tego wielkiego naramiennika, który jest przeciwwagą :þ dla ramienia z karabinem. PS Obróciłem obrazek dlatego prawa jest lewą :P Edytowane 30 Marzec 2011 przez n-pigeon
n-pigeon Napisano 31 Marzec 2011 Autor Napisano 31 Marzec 2011 (edytowane) Ok gotowy line art, z szybkim wypukleniem ala Feng. Po pracy podmaluje :B Edytowane 31 Marzec 2011 przez n-pigeon
miriam Napisano 31 Marzec 2011 Napisano 31 Marzec 2011 Uwaga !! Uwaga !! Przypominam, iż dziś kończymy :), macie czas na ukończenie prac do jutra, do godz. 10.00. Później podpinamy sondę. Powodzenia. //Pozdr.
n-pigeon Napisano 1 Kwiecień 2011 Autor Napisano 1 Kwiecień 2011 (edytowane) Heh niestety wczoraj troche mi się przysneło w teczce dorobię + dodatkowe rysunki silnika i mechanizmy stopy dla animacji :) pisze z koma : p EDIT aha i miniaturka : d http://img202.imageshack.us/img202/1138/conceptminiaturka.jpg Edytowane 1 Kwiecień 2011 przez n-pigeon
Rekomendowane odpowiedzi