Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Stworzyłem w ramach ćwiczeń taki model.

Przedstawia on logo tej strony: www.sourcesdk.pl

 

Model ma dużo (1510) trisów jak na model do gry ale mogłem sobie na to pozwolić poniewarz model ten będzie występował maksymalnie raz na mapie.

 

Tekstury to 2048x2048. Ale silnik gry sam dobiera rozdzielczość w zależności od ustawień użytkownika więc też się tym nie martwię zbytnio.

 

Niedługo przeniosę go na silnik source (Orange Box). Ale na razie jakoś mi się to nie uśmiecha.

 

screenshot7at.jpg

screenshot3se.jpg

screenshot4hc.jpg

screenshot5ey.jpg

screenshot6t.jpg

 

 

201103241326autodeskmay.jpg

201103241326autodeskmay.jpg

201103241326autodeskmay.jpg

 

 

normalta.jpg

specular.jpg

diffuse.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ta plaśnięcia farby calkiem spoko wyglądają - reszta już słabo, jakbyć referencyjne zdjęcia materiałów nałożył i zostawił. Sam model też bez finezji, nie postarałeś się nawet żeby jakiś detal geometrii wypalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności