Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie moge znalesc tego shadera, ani paru innych w nowym maxie. oczywiscie mam przelonczony render na mental ray. jak importuje obiekt z maxa 2009 z tym shaderem, to sie importuje jako "Glass"

w nowym maxie nie moge tez znalesc DGS Material, Dielectric (base)...

 

pozdrawiam,

Leto A.

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyłączam się do pytania. Ten sam problem. Zaimportowana scena z maxa 9 jest wypalana poprawnie. Mapa glass(lume) oraz Dialectric jest widoczna, można edytować, itd... Nie mogę natomiast tych map odnaleźć, kiedy chcę tworzyć materiał na nowo. Ktoś wie jak zrobić te mapy widocznymi. I może jeszcze, czy map browser (nie material editor) da się przestawić na wygląd z poprzedniej wersji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności