duke_leto_2 Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 nie moge znalesc tego shadera, ani paru innych w nowym maxie. oczywiscie mam przelonczony render na mental ray. jak importuje obiekt z maxa 2009 z tym shaderem, to sie importuje jako "Glass" w nowym maxie nie moge tez znalesc DGS Material, Dielectric (base)... pozdrawiam, Leto A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
animatrix Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Przyłączam się do pytania. Ten sam problem. Zaimportowana scena z maxa 9 jest wypalana poprawnie. Mapa glass(lume) oraz Dialectric jest widoczna, można edytować, itd... Nie mogę natomiast tych map odnaleźć, kiedy chcę tworzyć materiał na nowo. Ktoś wie jak zrobić te mapy widocznymi. I może jeszcze, czy map browser (nie material editor) da się przestawić na wygląd z poprzedniej wersji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orangegraphics Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 co do drugiego to u góry w material editorze4 masz menu modes i tam compact Link to comment Share on other sites More sharing options...
animatrix Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Tak, wiem, od razu przestawiłem, jednak nie działa to na map browser :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
elemeledutky Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 nie wiem czy o to chodziło, ale wybierając w material editorze matriał mental ray można ładować jako shadery mapy o których pisales.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
afex3d Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 (edited) Te materiały zostały ukryte w nowym maxie. Jak wyedytujesz plik 3dsmaxshaders.mi to zaczną się pojawiać, choć jest to raczej niezalecane... więcej tu: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max--3ds-max-design-2011/mental-ray-material-has-no-shadows/ (trzeci i czwarty post) Edited April 6, 2011 by afex3d Link to comment Share on other sites More sharing options...
duke_leto_2 Posted April 8, 2011 Author Share Posted April 8, 2011 Tak, tez to znalazlem. Nie mam pojecia dlaczego poukrywali te shadery, byly bardzo pomocne, a niektore rzeczy bez nich niewykonalne.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now