duke_leto_2 Napisano 24 Marzec 2011 Share Napisano 24 Marzec 2011 nie moge znalesc tego shadera, ani paru innych w nowym maxie. oczywiscie mam przelonczony render na mental ray. jak importuje obiekt z maxa 2009 z tym shaderem, to sie importuje jako "Glass" w nowym maxie nie moge tez znalesc DGS Material, Dielectric (base)... pozdrawiam, Leto A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animatrix Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 Przyłączam się do pytania. Ten sam problem. Zaimportowana scena z maxa 9 jest wypalana poprawnie. Mapa glass(lume) oraz Dialectric jest widoczna, można edytować, itd... Nie mogę natomiast tych map odnaleźć, kiedy chcę tworzyć materiał na nowo. Ktoś wie jak zrobić te mapy widocznymi. I może jeszcze, czy map browser (nie material editor) da się przestawić na wygląd z poprzedniej wersji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 co do drugiego to u góry w material editorze4 masz menu modes i tam compact Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animatrix Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 Tak, wiem, od razu przestawiłem, jednak nie działa to na map browser :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elemeledutky Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 nie wiem czy o to chodziło, ale wybierając w material editorze matriał mental ray można ładować jako shadery mapy o których pisales.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
afex3d Napisano 5 Kwiecień 2011 Share Napisano 5 Kwiecień 2011 (edytowane) Te materiały zostały ukryte w nowym maxie. Jak wyedytujesz plik 3dsmaxshaders.mi to zaczną się pojawiać, choć jest to raczej niezalecane... więcej tu: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max--3ds-max-design-2011/mental-ray-material-has-no-shadows/ (trzeci i czwarty post) Edytowane 6 Kwiecień 2011 przez afex3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke_leto_2 Napisano 8 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 8 Kwiecień 2011 Tak, tez to znalazlem. Nie mam pojecia dlaczego poukrywali te shadery, byly bardzo pomocne, a niektore rzeczy bez nich niewykonalne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się