Napisano 24 Marzec 201114 l nie moge znalesc tego shadera, ani paru innych w nowym maxie. oczywiscie mam przelonczony render na mental ray. jak importuje obiekt z maxa 2009 z tym shaderem, to sie importuje jako "Glass" w nowym maxie nie moge tez znalesc DGS Material, Dielectric (base)... pozdrawiam, Leto A.
Napisano 5 Kwiecień 201114 l Przyłączam się do pytania. Ten sam problem. Zaimportowana scena z maxa 9 jest wypalana poprawnie. Mapa glass(lume) oraz Dialectric jest widoczna, można edytować, itd... Nie mogę natomiast tych map odnaleźć, kiedy chcę tworzyć materiał na nowo. Ktoś wie jak zrobić te mapy widocznymi. I może jeszcze, czy map browser (nie material editor) da się przestawić na wygląd z poprzedniej wersji?
Napisano 5 Kwiecień 201114 l co do drugiego to u góry w material editorze4 masz menu modes i tam compact
Napisano 5 Kwiecień 201114 l nie wiem czy o to chodziło, ale wybierając w material editorze matriał mental ray można ładować jako shadery mapy o których pisales..
Napisano 5 Kwiecień 201114 l Te materiały zostały ukryte w nowym maxie. Jak wyedytujesz plik 3dsmaxshaders.mi to zaczną się pojawiać, choć jest to raczej niezalecane... więcej tu: http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max--3ds-max-design-2011/mental-ray-material-has-no-shadows/ (trzeci i czwarty post) Edytowane 6 Kwiecień 201114 l przez afex3d
Napisano 8 Kwiecień 201114 l Autor Tak, tez to znalazlem. Nie mam pojecia dlaczego poukrywali te shadery, byly bardzo pomocne, a niektore rzeczy bez nich niewykonalne..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto