Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie moge znalesc tego shadera, ani paru innych w nowym maxie. oczywiscie mam przelonczony render na mental ray. jak importuje obiekt z maxa 2009 z tym shaderem, to sie importuje jako "Glass"

w nowym maxie nie moge tez znalesc DGS Material, Dielectric (base)...

 

pozdrawiam,

Leto A.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przyłączam się do pytania. Ten sam problem. Zaimportowana scena z maxa 9 jest wypalana poprawnie. Mapa glass(lume) oraz Dialectric jest widoczna, można edytować, itd... Nie mogę natomiast tych map odnaleźć, kiedy chcę tworzyć materiał na nowo. Ktoś wie jak zrobić te mapy widocznymi. I może jeszcze, czy map browser (nie material editor) da się przestawić na wygląd z poprzedniej wersji?

Napisano

nie wiem czy o to chodziło, ale wybierając w material editorze matriał mental ray można ładować jako shadery mapy o których pisales..

Napisano
  • Autor

Tak, tez to znalazlem. Nie mam pojecia dlaczego poukrywali te shadery, byly bardzo pomocne, a niektore rzeczy bez nich niewykonalne..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności