Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Wymodelowałem pewien obiekt i przy zastosowaniu modyfikatora Turbo Smooth napotkałem takie problemy.

ts1qy.jpgts2j.jpg

 

Cały problem polega na tych niedomkniętych krawędziach. Jak wyłączam opcje TS wszystko jest normalnie połączone. Próbowałem scalać Vertexy niby się łączą ale szczelia zostaje. Pracowałem na podglądzie i z Cut starałem się dopasować do edgów -efekt dalej mizerny. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

masz na myśli tą czarną przestrzeń pomiędy edgami? Nie przypominam sobie żebym coś kombinował z polygonami, więc chyba same by się nie poodwracały? tak/nie ;D?

Napisano

ale właśnie problem polega na tym, że nie mogę ich połączyć bo są połączone, może jakiś błąd przy modelowaniu popełniłem. No nic spróbuję jutro coś pokombinować. tak czy siak dzięki za pomoc.

Napisano

Na moje oko to masz nie połączone vertexy, ale jeśli mówisz, że są połączone... Nawet widać w tej "dziurze" kawałek siatki która jest gdzieś tam pod spodem, czyli tam w dziurze nie ma poly. Możesz napisać jak modelowałeś ten element?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności