tarnasm Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Witam. Wymodelowałem pewien obiekt i przy zastosowaniu modyfikatora Turbo Smooth napotkałem takie problemy. Cały problem polega na tych niedomkniętych krawędziach. Jak wyłączam opcje TS wszystko jest normalnie połączone. Próbowałem scalać Vertexy niby się łączą ale szczelia zostaje. Pracowałem na podglądzie i z Cut starałem się dopasować do edgów -efekt dalej mizerny. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 moze masz gdzies odwroconego fejsa ? wtedy jest kłopot z weldowaniem vertexow i po TS będą własnie takie kwiatki Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarnasm Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 masz na myśli tą czarną przestrzeń pomiędy edgami? Nie przypominam sobie żebym coś kombinował z polygonami, więc chyba same by się nie poodwracały? tak/nie ;D? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 ta czarna przestrzen wyglada poprostu jak nie polaczone poly, musisz recznie poskladac ta siatke w calosc Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarnasm Posted April 4, 2011 Author Share Posted April 4, 2011 ale właśnie problem polega na tym, że nie mogę ich połączyć bo są połączone, może jakiś błąd przy modelowaniu popełniłem. No nic spróbuję jutro coś pokombinować. tak czy siak dzięki za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Na moje oko to masz nie połączone vertexy, ale jeśli mówisz, że są połączone... Nawet widać w tej "dziurze" kawałek siatki która jest gdzieś tam pod spodem, czyli tam w dziurze nie ma poly. Możesz napisać jak modelowałeś ten element? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts