Napisano 4 Kwiecień 201113 l Witam. Wymodelowałem pewien obiekt i przy zastosowaniu modyfikatora Turbo Smooth napotkałem takie problemy. Cały problem polega na tych niedomkniętych krawędziach. Jak wyłączam opcje TS wszystko jest normalnie połączone. Próbowałem scalać Vertexy niby się łączą ale szczelia zostaje. Pracowałem na podglądzie i z Cut starałem się dopasować do edgów -efekt dalej mizerny. Pozdrawiam
Napisano 4 Kwiecień 201113 l moze masz gdzies odwroconego fejsa ? wtedy jest kłopot z weldowaniem vertexow i po TS będą własnie takie kwiatki
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Autor masz na myśli tą czarną przestrzeń pomiędy edgami? Nie przypominam sobie żebym coś kombinował z polygonami, więc chyba same by się nie poodwracały? tak/nie ;D?
Napisano 4 Kwiecień 201113 l ta czarna przestrzen wyglada poprostu jak nie polaczone poly, musisz recznie poskladac ta siatke w calosc
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Autor ale właśnie problem polega na tym, że nie mogę ich połączyć bo są połączone, może jakiś błąd przy modelowaniu popełniłem. No nic spróbuję jutro coś pokombinować. tak czy siak dzięki za pomoc.
Napisano 4 Kwiecień 201113 l Na moje oko to masz nie połączone vertexy, ale jeśli mówisz, że są połączone... Nawet widać w tej "dziurze" kawałek siatki która jest gdzieś tam pod spodem, czyli tam w dziurze nie ma poly. Możesz napisać jak modelowałeś ten element?