BoomBox20 Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam, mam oto taki problem z blueprintami oraz z jednostkami: używam darmowego skryptu do wstawiania bleprintów i jest taki problem bo po wstawieniu tych BP wychodzi coś takiego(blueprint jest tak jakby ucięty-nie pokazuje go w całości a powinien): cd niżej... dodam jeszcze że np blueprint (top)ma wymiary: szerokość 3500px wysykość 1522px No i kolejna sprawa jak ustawić viewports(może tu jestproblem-u mnie to wygląda tak): I jeszcze jedno pytanie,jakie jednostki ustawić itp itd(ja mam tak): Bardzo serdecznie proszę o pomoc.Jestem początkujący więc proszę o w miarę jasne tłumaczenie.pozdrawiam Edytowane 6 Kwiecień 2011 przez BoomBox20
BoomBox20 Napisano 6 Kwiecień 2011 Autor Napisano 6 Kwiecień 2011 Problem sam się rozwiązał ponieważ z innymi BP jest ok i wszystko układa się jak powinno nie zależnie od rozmiaru BP(nie wiem czemu z tamtymi tak się działo).Jest z kolei następny problem:powiedzmy że na jednego plaina chcę nałożyć dwa BP tylko że jednego z jednej strony a drugiego z drugiej strony i nie wiem jak to ustawić bo jak zmieniam opcję żeby np z jednej strony czy jakoś tak to robi mi się tak we wszystkich plainach albo czarne tło z obu stron.Chodzi mi o ten srodkowy plain na który chcę nałożyć przód i tył samochodu. Screeny: Ustawienia Viewport: Proszę dalej o pomoc.pozdrawiam
MariushO Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Zaznacz tego plaina nadaj mu material double sided i w nim masz Facing material, tam w slocie diffuse daj blueprinta przodu samochodu a w Back material w slocie diffuse daj blueprinta tylu. Powinno dzialac.
torm Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 a jak nie... to zawsze możesz dać dwa plainy minimalnie od siebie oddalone... chociaż to pewnie mało profesjonalne ;)
KoMic Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 kilka uwag odnoscie configa. 1. w preference settings> mouse control, daj fajki przy obu zoomach, dzieki temu bedzie zumowal do kursora. 2 jednostki najlepiej nie internale tylko metryczne, a SUS jak kto woli ja preferuje metry, pewnie ludki od arch wola cm 3 olej skrypty, jak zrobisz samemu sobie raz to bedziesz rozumial jak dziala skrypt i jak go uzywac. najwazniejsze jest aby wszystkie rzuty trzymaly proporcje. Ja to robie w ten sposob ze tworze plane o takich dlugosciach krawedzi jak rozmiar obrazka. pozniej tylko przeskalowac do rozmiaru jaki potrzebujesz i doskalowac sobie reszte rzutow aby sie zgadzalo z pierwszym 4. jesli mam jakies plany to ustawiam im w preferencjach aby nie byly renderowalne: ] aaa i jeszcze wypierdzielam je w kosmos po osiach aby mi nie przeszkadzaly w obracaniu samym modelem zaslaniajac go: ] pozdr
Rekomendowane odpowiedzi