BoomBox20 Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 (edited) Witam, mam oto taki problem z blueprintami oraz z jednostkami: używam darmowego skryptu do wstawiania bleprintów i jest taki problem bo po wstawieniu tych BP wychodzi coś takiego(blueprint jest tak jakby ucięty-nie pokazuje go w całości a powinien): cd niżej... dodam jeszcze że np blueprint (top)ma wymiary: szerokość 3500px wysykość 1522px No i kolejna sprawa jak ustawić viewports(może tu jestproblem-u mnie to wygląda tak): I jeszcze jedno pytanie,jakie jednostki ustawić itp itd(ja mam tak): Bardzo serdecznie proszę o pomoc.Jestem początkujący więc proszę o w miarę jasne tłumaczenie.pozdrawiam Edited April 6, 2011 by BoomBox20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoomBox20 Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 Problem sam się rozwiązał ponieważ z innymi BP jest ok i wszystko układa się jak powinno nie zależnie od rozmiaru BP(nie wiem czemu z tamtymi tak się działo).Jest z kolei następny problem:powiedzmy że na jednego plaina chcę nałożyć dwa BP tylko że jednego z jednej strony a drugiego z drugiej strony i nie wiem jak to ustawić bo jak zmieniam opcję żeby np z jednej strony czy jakoś tak to robi mi się tak we wszystkich plainach albo czarne tło z obu stron.Chodzi mi o ten srodkowy plain na który chcę nałożyć przód i tył samochodu. Screeny: Ustawienia Viewport: Proszę dalej o pomoc.pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariushO Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Zaznacz tego plaina nadaj mu material double sided i w nim masz Facing material, tam w slocie diffuse daj blueprinta przodu samochodu a w Back material w slocie diffuse daj blueprinta tylu. Powinno dzialac. Link to comment Share on other sites More sharing options...