Skocz do zawartości

Blueprint-y i jednostki- problem


BoomBox20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam oto taki problem z blueprintami oraz z jednostkami:

używam darmowego skryptu do wstawiania bleprintów i jest taki problem bo po wstawieniu tych BP wychodzi coś takiego(blueprint jest tak jakby ucięty-nie pokazuje go w całości a powinien): cd niżej...

dodam jeszcze że np blueprint (top)ma wymiary:

szerokość 3500px

wysykość 1522px

83707477.jpg

 

No i kolejna sprawa jak ustawić viewports(może tu jestproblem-u mnie to wygląda tak):

59317655.jpg

 

I jeszcze jedno pytanie,jakie jednostki ustawić itp itd(ja mam tak):

37062781.jpg

 

Bardzo serdecznie proszę o pomoc.Jestem początkujący więc proszę o w miarę jasne tłumaczenie.pozdrawiam

Edytowane przez BoomBox20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Problem sam się rozwiązał ponieważ z innymi BP jest ok i wszystko układa się jak powinno nie zależnie od rozmiaru BP(nie wiem czemu z tamtymi tak się działo).Jest z kolei następny problem:powiedzmy że na jednego plaina chcę nałożyć dwa BP tylko że jednego z jednej strony a drugiego z drugiej strony i nie wiem jak to ustawić bo jak zmieniam opcję żeby np z jednej strony czy jakoś tak to robi mi się tak we wszystkich plainach albo czarne tło z obu stron.Chodzi mi o ten srodkowy plain na który chcę nałożyć przód i tył samochodu.

 

Screeny:

30252951.jpg

 

83012655.jpg

 

Ustawienia Viewport:

85449682.jpg

 

Proszę dalej o pomoc.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka uwag odnoscie configa.

 

1. w preference settings> mouse control, daj fajki przy obu zoomach, dzieki temu bedzie zumowal do kursora.

2 jednostki najlepiej nie internale tylko metryczne, a SUS jak kto woli ja preferuje metry, pewnie ludki od arch wola cm

3 olej skrypty, jak zrobisz samemu sobie raz to bedziesz rozumial jak dziala skrypt i jak go uzywac. najwazniejsze jest aby wszystkie rzuty trzymaly proporcje. Ja to robie w ten sposob ze tworze plane o takich dlugosciach krawedzi jak rozmiar obrazka. pozniej tylko przeskalowac do rozmiaru jaki potrzebujesz i doskalowac sobie reszte rzutow aby sie zgadzalo z pierwszym

 

4. jesli mam jakies plany to ustawiam im w preferencjach aby nie byly renderowalne: ] aaa i jeszcze wypierdzielam je w kosmos po osiach aby mi nie przeszkadzaly w obracaniu samym modelem zaslaniajac go: ]

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności