carrido Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Witam, Chciałbym sie dowiedzieć jaki błąd popełniłem. Mialem zamiar pokruszyć ten obiekt na kawałki lecz pojawil sie error. Ten obiekt jest nie zamknięty ale gdy go zamknę efeft jest ten sam - error.Jakimi zasadami powinienem się kierować przy shater??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
guru Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 probowales usunac historie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 Następnie zrobilem extrude ,które oczywiscie bzikuje jak tylko chce( robi mi extrude w dwie strony? nie wiadomo dla czego) a potem znowu error z shater:-(. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 tak usuwałem historię nic nie idzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guru Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 shattera nie uzywalem ale jak jest nie zamkniety tzn ze ma dziure. Czyli dal bym na obiekcie fill holes. Nie kumam po co piszesz o extrudzie. Co to ma do rzeczy? - Moze masz nakladajaca sie geometrie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Nic dziwnego jak zrobiłeś dwa i zaznaczyłeś krawędzie po boku :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 Dla sprawdzenie czy ten efekt shater w ogóle jakos działa zrobiłem podobny obiekt o wiele prostszy o grubosci kilku cm jednak nadal wyskakuje ten sam error jak widać.Nie rozumiem co jest nie tak.Nowy OBIEKT JEST NAPRAWDE PROSTY i nie posiada błedów takze nie wiem czemu temu shaterowi nadal cos nie styka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshall Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Generalnie mayowski shatter i rigid bodies są jakby to ująć hmm.... nie najlepsze. Polecam pluginy pokroju pulldownit/ruins/blastcode megatone. Co do Twojego problemu: - Freeze transform/delete history - Nadaj obiektowi defaultowy lambert. - Od-parentuj wszystkie obiekty od obiektu który tniesz. - Obiekt niech będzie jedną geometrią, bez grup itp. - Shatter lubi sie wysypać gdy geometria jest skaszaniona. ...nic innego mi nie przychodzi do głowy, powodzenia. Pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 ok zadziałało zrobiłem Modify Freeze Transformation a dopiero potem shater. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carrido Posted April 10, 2011 Author Share Posted April 10, 2011 faktycznie ten shater jest dość ubogi ,no i zamienia goumetrie tylko w trójkąty których juz nie fajnie się modyfikuje.Czy ktoś ma linka do pullitdown lub czegoś podobnego za free??mam na myśli crack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshall Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 chyba jesteś niepoważny co do crack'a na forum... z darmowych rzeczy zainteresuj się Bullet // PhysX for Maya. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now