Napisano 10 Kwiecień 201113 l Witam, Chciałbym sie dowiedzieć jaki błąd popełniłem. Mialem zamiar pokruszyć ten obiekt na kawałki lecz pojawil sie error. Ten obiekt jest nie zamknięty ale gdy go zamknę efeft jest ten sam - error.Jakimi zasadami powinienem się kierować przy shater???
Napisano 10 Kwiecień 201113 l Autor Następnie zrobilem extrude ,które oczywiscie bzikuje jak tylko chce( robi mi extrude w dwie strony? nie wiadomo dla czego) a potem znowu error z shater:-(.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l shattera nie uzywalem ale jak jest nie zamkniety tzn ze ma dziure. Czyli dal bym na obiekcie fill holes. Nie kumam po co piszesz o extrudzie. Co to ma do rzeczy? - Moze masz nakladajaca sie geometrie.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l Autor Dla sprawdzenie czy ten efekt shater w ogóle jakos działa zrobiłem podobny obiekt o wiele prostszy o grubosci kilku cm jednak nadal wyskakuje ten sam error jak widać.Nie rozumiem co jest nie tak.Nowy OBIEKT JEST NAPRAWDE PROSTY i nie posiada błedów takze nie wiem czemu temu shaterowi nadal cos nie styka.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l Generalnie mayowski shatter i rigid bodies są jakby to ująć hmm.... nie najlepsze. Polecam pluginy pokroju pulldownit/ruins/blastcode megatone. Co do Twojego problemu: - Freeze transform/delete history - Nadaj obiektowi defaultowy lambert. - Od-parentuj wszystkie obiekty od obiektu który tniesz. - Obiekt niech będzie jedną geometrią, bez grup itp. - Shatter lubi sie wysypać gdy geometria jest skaszaniona. ...nic innego mi nie przychodzi do głowy, powodzenia. Pozdr.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l Autor ok zadziałało zrobiłem Modify Freeze Transformation a dopiero potem shater.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l Autor faktycznie ten shater jest dość ubogi ,no i zamienia goumetrie tylko w trójkąty których juz nie fajnie się modyfikuje.Czy ktoś ma linka do pullitdown lub czegoś podobnego za free??mam na myśli crack.
Napisano 10 Kwiecień 201113 l chyba jesteś niepoważny co do crack'a na forum... z darmowych rzeczy zainteresuj się Bullet // PhysX for Maya.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto