Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Chciałbym sie dowiedzieć jaki błąd popełniłem. Mialem zamiar pokruszyć ten obiekt na kawałki lecz pojawil sie error. Ten obiekt jest nie zamknięty ale gdy go zamknę efeft jest ten sam - error.Jakimi zasadami powinienem się kierować

przy shater???

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Następnie zrobilem extrude ,które oczywiscie bzikuje jak tylko chce( robi mi extrude w dwie strony? nie wiadomo dla czego) a potem znowu error z shater:-(.

Napisano

shattera nie uzywalem ale jak jest nie zamkniety tzn ze ma dziure. Czyli dal bym na obiekcie fill holes.

Nie kumam po co piszesz o extrudzie. Co to ma do rzeczy? - Moze masz nakladajaca sie geometrie.

Napisano
  • Autor

Dla sprawdzenie czy ten efekt shater w ogóle jakos działa zrobiłem podobny obiekt o wiele prostszy o grubosci kilku cm jednak nadal wyskakuje ten sam error jak widać.Nie rozumiem co jest nie tak.Nowy OBIEKT JEST NAPRAWDE PROSTY i nie posiada błedów takze nie wiem czemu temu shaterowi nadal cos nie styka.

Napisano

Generalnie mayowski shatter i rigid bodies są jakby to ująć hmm.... nie najlepsze. Polecam pluginy pokroju pulldownit/ruins/blastcode megatone.

 

Co do Twojego problemu:

 

- Freeze transform/delete history

- Nadaj obiektowi defaultowy lambert.

- Od-parentuj wszystkie obiekty od obiektu który tniesz.

- Obiekt niech będzie jedną geometrią, bez grup itp.

- Shatter lubi sie wysypać gdy geometria jest skaszaniona.

 

...nic innego mi nie przychodzi do głowy, powodzenia.

 

Pozdr.

Napisano
  • Autor

ok zadziałało zrobiłem Modify Freeze Transformation a dopiero potem shater.

Napisano
  • Autor

faktycznie ten shater jest dość ubogi ,no i zamienia goumetrie tylko w trójkąty których juz nie fajnie się modyfikuje.Czy ktoś ma linka do pullitdown lub czegoś podobnego za free??mam na myśli crack.

Napisano

chyba jesteś niepoważny co do crack'a na forum...

 

z darmowych rzeczy zainteresuj się Bullet // PhysX for Maya.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności