Posted June 16, 200421 yr Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to za dziwny zielony kolorek mi się rozmazuje po ścianach? Miewałem to już w innych scenach i nie koniecznie występowało na ścianach, tylko ogólnie na różnych obiektach. Nie ma to nic wspólnego z materiałami, tylko z Brazilem, bo jak się przepnę na scanline\'a to problemu nie ma. Kolejna wskazówka - ten kwiatek wyskakuje po wykonaniu pierwszego rendera sceny. Świerzo po załadowaniu pliku nic takiego nie występuje. Da się to jakoś wyłączyć?
June 16, 200421 yr moze masz wlaczona analize fotonow w luma server ? albo jakas inna analize....kiedys to mialem ale niepamietam od czego to bylo... > a render wyglada normalnie? czy tak samo jak w viewpoincie ma taki kolor ?
June 17, 200421 yr Author Co rozumiesz przez analize fotonów? Jeśli Show Samples, czy coś w ten deseń, to nie jest włączone. A render wygląda normalnie, na szczęście, bo inaczej to bym się wściekł. Przejrzałem jeszcze raz opcje brazila, ale nic nie znalazłem.
June 17, 200421 yr a może falloff ;] Osobiście nie lubię brazila, miałem z nim masę problemów, przeszedłem na Vray i jest dobrze.
June 17, 200421 yr Nadaj na ten obiiekt uvw mapping to problem zniknie, przynajmniej tak mi sie wydaje. Chyba uzywasz jakiegos starego brazila.
June 18, 200421 yr Author Pomysł z fallofem jest zupełnie chybiony, mówiłem, że to nie kwestia mapy, bo obiekt powinien być po prostu szary. To jakiś brazilowy wynalazek, który bardzo stara się pokazać coś w viewporcie. UVW mapping jest już położony, więc to nie o to chodzi.
June 18, 200421 yr Author Jako dalszy materiał badań, wygrzebałem inną scenę, by pokazać jak to może wyglądać. Dwa screenshoty z viewporta, jeden przed renderowaniem, drugi po.
June 18, 200421 yr Author Uzywam maxa 5.0, brazila 1.0, a kartę graficzną, podobnie jak i całą resztę, mam sprzed potopu. Dla ciekawskich: celeron 466, 192mb, savage4 32mb. Oczekuję dużego poklasku i uznania, dla mojej wytrwałości - że próbuję się zajmować grafiką 3d przy takim sprzęcie ; )
June 18, 200421 yr Witam. Mam 333mhz 328 sdram gforce 2 mx elsa gladiac mam podobny \"problem\" (mi to raczej nie przeszkadza) w niektorych scenach z final renderem, tyle ze po prostu nie ma takich miekkich przejs (jak fallof ;p)
June 18, 200421 yr mysle ze powinien tu wkroczyc fotoas i wytlumaczyc ten problem :), z pewnoscia wiem co to takiego (tak na marginesie tez otrzymuje ten efekt i tez po renderowaniu, a sprzet mam:PIV i GF ti 4200 128 ram) [Wyedytowany dnia 18-6-2004 > mikeb]
June 18, 200421 yr http://forums.splutterfish.com/viewtopic.php?t=983&highlight=green&sid=e8e9685f04cd831d93bca9daa601663d Może to ma jakiś związek??
June 18, 200421 yr Ktoś tu się nie zna na żartach ;] - jak widzisz taką - ;] - buźkę, to znaczy że należy to traktować jako pewien rodzaj żartu.
June 18, 200421 yr Author M@Ti, dzięki za dobre chęci, ale mój problem nie jest z renderowanymi obrazkami, tylko z viewportem. Poza tym scena z kościołem nie wykorzystuje csg ground plane. Salvator, przyznaję, nie załapałem ; ) Ale chyba miałem prawo, pewnie wielu jest mądrali, co pochwaliliby się znajomością falloffa ; )
June 18, 200421 yr Sorki, nie przeczytałem dokładnie posta, bo jestem dziś zbyt niewyspany :) Nie spotkałem sie z tym osobicie.. 3ba poszukać na innych forach... :)
June 18, 200421 yr racjonalnego wytlumaczenia nie ma. To jakis Bug Jeszcze kilka innych mial brazil 1.0 proponuje Rio 1.2 albo jego zakraczonego kolege po fachu :) problem moze zniknac. Pisze bo mniemam ze to tylko w tej jednej scenie masz to \'zielone\' Jesli masz w kazdej nastepnej scenie to pewnie konflikt starych sterow do grafiki albo OpenGL czy DirectX ktorego uzywasz. Kombinuj... jestem prawie pewien ze nie znajdziesz w sofcie zadnego guzika ktory to przelaczy/naprawi. BTW ja lubie zielone, szczegolnie jak slucham muzy:) pozdro FotoAs
Create an account or sign in to comment