Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to za dziwny zielony kolorek mi się rozmazuje po ścianach?

 

Miewałem to już w innych scenach i nie koniecznie występowało na ścianach, tylko ogólnie na różnych obiektach.

 

Nie ma to nic wspólnego z materiałami, tylko z Brazilem, bo jak się przepnę na scanline\'a to problemu nie ma.

 

Kolejna wskazówka - ten kwiatek wyskakuje po wykonaniu pierwszego rendera sceny. Świerzo po załadowaniu pliku nic takiego nie występuje.

 

Da się to jakoś wyłączyć?

tmp.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

moze masz wlaczona analize fotonow w luma server ? albo jakas inna analize....kiedys to mialem ale niepamietam od czego to bylo...

 

> a render wyglada normalnie? czy tak samo jak w viewpoincie ma taki kolor ?

Napisano

Co rozumiesz przez analize fotonów? Jeśli Show Samples, czy coś w ten deseń, to nie jest włączone.

 

A render wygląda normalnie, na szczęście, bo inaczej to bym się wściekł.

 

Przejrzałem jeszcze raz opcje brazila, ale nic nie znalazłem.

Napisano

Pomysł z fallofem jest zupełnie chybiony, mówiłem, że to nie kwestia mapy, bo obiekt powinien być po prostu szary. To jakiś brazilowy wynalazek, który bardzo stara się pokazać coś w viewporcie.

 

UVW mapping jest już położony, więc to nie o to chodzi.

Napisano

Jako dalszy materiał badań, wygrzebałem inną scenę, by pokazać jak to może wyglądać. Dwa screenshoty z viewporta, jeden przed renderowaniem, drugi po.

 

Clipboard03.jpg

 

Clipboard02.jpg

Napisano

Uzywam maxa 5.0, brazila 1.0, a kartę graficzną, podobnie jak i całą resztę, mam sprzed potopu.

 

Dla ciekawskich: celeron 466, 192mb, savage4 32mb.

 

Oczekuję dużego poklasku i uznania, dla mojej wytrwałości - że próbuję się zajmować grafiką 3d przy takim sprzęcie ; )

Napisano

Witam.

Mam 333mhz 328 sdram gforce 2 mx elsa gladiac

mam podobny \"problem\" (mi to raczej nie przeszkadza) w niektorych scenach z final renderem, tyle ze po prostu nie ma takich miekkich przejs (jak fallof ;p)

Napisano

mysle ze powinien tu wkroczyc fotoas i wytlumaczyc ten problem :), z pewnoscia wiem co to takiego (tak na marginesie tez otrzymuje ten efekt i tez po renderowaniu, a sprzet mam:PIV i GF ti 4200 128 ram)

 

[Wyedytowany dnia 18-6-2004 > mikeb]

Napisano

M@Ti, dzięki za dobre chęci, ale mój problem nie jest z renderowanymi obrazkami, tylko z viewportem. Poza tym scena z kościołem nie wykorzystuje csg ground plane.

 

Salvator, przyznaję, nie załapałem ; ) Ale chyba miałem prawo, pewnie wielu jest mądrali, co pochwaliliby się znajomością falloffa ; )

Gość User190
Napisano

Sorki, nie przeczytałem dokładnie posta, bo jestem dziś zbyt niewyspany :)

Nie spotkałem sie z tym osobicie.. 3ba poszukać na innych forach... :)

Napisano

racjonalnego wytlumaczenia nie ma.

To jakis Bug

Jeszcze kilka innych mial brazil 1.0

proponuje Rio 1.2 albo jego zakraczonego kolege po fachu :)

problem moze zniknac.

Pisze bo mniemam ze to tylko w tej jednej scenie masz to \'zielone\'

Jesli masz w kazdej nastepnej scenie to pewnie konflikt starych sterow

do grafiki albo OpenGL czy DirectX ktorego uzywasz.

Kombinuj... jestem prawie pewien ze nie znajdziesz w sofcie zadnego guzika ktory to przelaczy/naprawi.

BTW ja lubie zielone, szczegolnie jak slucham muzy:)

 

pozdro

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności