Napisano 16 Czerwiec 200420 l Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to za dziwny zielony kolorek mi się rozmazuje po ścianach? Miewałem to już w innych scenach i nie koniecznie występowało na ścianach, tylko ogólnie na różnych obiektach. Nie ma to nic wspólnego z materiałami, tylko z Brazilem, bo jak się przepnę na scanline\'a to problemu nie ma. Kolejna wskazówka - ten kwiatek wyskakuje po wykonaniu pierwszego rendera sceny. Świerzo po załadowaniu pliku nic takiego nie występuje. Da się to jakoś wyłączyć?
Napisano 16 Czerwiec 200420 l moze masz wlaczona analize fotonow w luma server ? albo jakas inna analize....kiedys to mialem ale niepamietam od czego to bylo... > a render wyglada normalnie? czy tak samo jak w viewpoincie ma taki kolor ?
Napisano 17 Czerwiec 200420 l Autor Co rozumiesz przez analize fotonów? Jeśli Show Samples, czy coś w ten deseń, to nie jest włączone. A render wygląda normalnie, na szczęście, bo inaczej to bym się wściekł. Przejrzałem jeszcze raz opcje brazila, ale nic nie znalazłem.
Napisano 17 Czerwiec 200420 l a może falloff ;] Osobiście nie lubię brazila, miałem z nim masę problemów, przeszedłem na Vray i jest dobrze.
Napisano 17 Czerwiec 200420 l Nadaj na ten obiiekt uvw mapping to problem zniknie, przynajmniej tak mi sie wydaje. Chyba uzywasz jakiegos starego brazila.
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Autor Pomysł z fallofem jest zupełnie chybiony, mówiłem, że to nie kwestia mapy, bo obiekt powinien być po prostu szary. To jakiś brazilowy wynalazek, który bardzo stara się pokazać coś w viewporcie. UVW mapping jest już położony, więc to nie o to chodzi.
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Autor Jako dalszy materiał badań, wygrzebałem inną scenę, by pokazać jak to może wyglądać. Dwa screenshoty z viewporta, jeden przed renderowaniem, drugi po.
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Autor Uzywam maxa 5.0, brazila 1.0, a kartę graficzną, podobnie jak i całą resztę, mam sprzed potopu. Dla ciekawskich: celeron 466, 192mb, savage4 32mb. Oczekuję dużego poklasku i uznania, dla mojej wytrwałości - że próbuję się zajmować grafiką 3d przy takim sprzęcie ; )
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Witam. Mam 333mhz 328 sdram gforce 2 mx elsa gladiac mam podobny \"problem\" (mi to raczej nie przeszkadza) w niektorych scenach z final renderem, tyle ze po prostu nie ma takich miekkich przejs (jak fallof ;p)
Napisano 18 Czerwiec 200420 l mysle ze powinien tu wkroczyc fotoas i wytlumaczyc ten problem :), z pewnoscia wiem co to takiego (tak na marginesie tez otrzymuje ten efekt i tez po renderowaniu, a sprzet mam:PIV i GF ti 4200 128 ram) [Wyedytowany dnia 18-6-2004 > mikeb]
Napisano 18 Czerwiec 200420 l http://forums.splutterfish.com/viewtopic.php?t=983&highlight=green&sid=e8e9685f04cd831d93bca9daa601663d Może to ma jakiś związek??
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Ktoś tu się nie zna na żartach ;] - jak widzisz taką - ;] - buźkę, to znaczy że należy to traktować jako pewien rodzaj żartu.
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Autor M@Ti, dzięki za dobre chęci, ale mój problem nie jest z renderowanymi obrazkami, tylko z viewportem. Poza tym scena z kościołem nie wykorzystuje csg ground plane. Salvator, przyznaję, nie załapałem ; ) Ale chyba miałem prawo, pewnie wielu jest mądrali, co pochwaliliby się znajomością falloffa ; )
Napisano 18 Czerwiec 200420 l Sorki, nie przeczytałem dokładnie posta, bo jestem dziś zbyt niewyspany :) Nie spotkałem sie z tym osobicie.. 3ba poszukać na innych forach... :)
Napisano 18 Czerwiec 200420 l racjonalnego wytlumaczenia nie ma. To jakis Bug Jeszcze kilka innych mial brazil 1.0 proponuje Rio 1.2 albo jego zakraczonego kolege po fachu :) problem moze zniknac. Pisze bo mniemam ze to tylko w tej jednej scenie masz to \'zielone\' Jesli masz w kazdej nastepnej scenie to pewnie konflikt starych sterow do grafiki albo OpenGL czy DirectX ktorego uzywasz. Kombinuj... jestem prawie pewien ze nie znajdziesz w sofcie zadnego guzika ktory to przelaczy/naprawi. BTW ja lubie zielone, szczegolnie jak slucham muzy:) pozdro FotoAs
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto