Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś mi może wytłumaczyć co to za dziwny zielony kolorek mi się rozmazuje po ścianach?

 

Miewałem to już w innych scenach i nie koniecznie występowało na ścianach, tylko ogólnie na różnych obiektach.

 

Nie ma to nic wspólnego z materiałami, tylko z Brazilem, bo jak się przepnę na scanline\'a to problemu nie ma.

 

Kolejna wskazówka - ten kwiatek wyskakuje po wykonaniu pierwszego rendera sceny. Świerzo po załadowaniu pliku nic takiego nie występuje.

 

Da się to jakoś wyłączyć?

tmp.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

moze masz wlaczona analize fotonow w luma server ? albo jakas inna analize....kiedys to mialem ale niepamietam od czego to bylo...

 

> a render wyglada normalnie? czy tak samo jak w viewpoincie ma taki kolor ?

Napisano
  • Autor

Co rozumiesz przez analize fotonów? Jeśli Show Samples, czy coś w ten deseń, to nie jest włączone.

 

A render wygląda normalnie, na szczęście, bo inaczej to bym się wściekł.

 

Przejrzałem jeszcze raz opcje brazila, ale nic nie znalazłem.

Napisano

a może falloff ;]

Osobiście nie lubię brazila, miałem z nim masę problemów, przeszedłem na Vray i jest dobrze.

Napisano

Nadaj na ten obiiekt uvw mapping to problem zniknie, przynajmniej tak mi sie wydaje. Chyba uzywasz jakiegos starego brazila.

Napisano
  • Autor

Pomysł z fallofem jest zupełnie chybiony, mówiłem, że to nie kwestia mapy, bo obiekt powinien być po prostu szary. To jakiś brazilowy wynalazek, który bardzo stara się pokazać coś w viewporcie.

 

UVW mapping jest już położony, więc to nie o to chodzi.

Napisano
  • Autor

Jako dalszy materiał badań, wygrzebałem inną scenę, by pokazać jak to może wyglądać. Dwa screenshoty z viewporta, jeden przed renderowaniem, drugi po.

 

Clipboard03.jpg

 

Clipboard02.jpg

Napisano
  • Autor

Uzywam maxa 5.0, brazila 1.0, a kartę graficzną, podobnie jak i całą resztę, mam sprzed potopu.

 

Dla ciekawskich: celeron 466, 192mb, savage4 32mb.

 

Oczekuję dużego poklasku i uznania, dla mojej wytrwałości - że próbuję się zajmować grafiką 3d przy takim sprzęcie ; )

Napisano

Witam.

Mam 333mhz 328 sdram gforce 2 mx elsa gladiac

mam podobny \"problem\" (mi to raczej nie przeszkadza) w niektorych scenach z final renderem, tyle ze po prostu nie ma takich miekkich przejs (jak fallof ;p)

Napisano

mysle ze powinien tu wkroczyc fotoas i wytlumaczyc ten problem :), z pewnoscia wiem co to takiego (tak na marginesie tez otrzymuje ten efekt i tez po renderowaniu, a sprzet mam:PIV i GF ti 4200 128 ram)

 

[Wyedytowany dnia 18-6-2004 > mikeb]

Napisano

Ktoś tu się nie zna na żartach ;] - jak widzisz taką - ;] - buźkę, to znaczy że należy to traktować jako pewien rodzaj żartu.

Napisano
  • Autor

M@Ti, dzięki za dobre chęci, ale mój problem nie jest z renderowanymi obrazkami, tylko z viewportem. Poza tym scena z kościołem nie wykorzystuje csg ground plane.

 

Salvator, przyznaję, nie załapałem ; ) Ale chyba miałem prawo, pewnie wielu jest mądrali, co pochwaliliby się znajomością falloffa ; )

Napisano

Sorki, nie przeczytałem dokładnie posta, bo jestem dziś zbyt niewyspany :)

Nie spotkałem sie z tym osobicie.. 3ba poszukać na innych forach... :)

Napisano

racjonalnego wytlumaczenia nie ma.

To jakis Bug

Jeszcze kilka innych mial brazil 1.0

proponuje Rio 1.2 albo jego zakraczonego kolege po fachu :)

problem moze zniknac.

Pisze bo mniemam ze to tylko w tej jednej scenie masz to \'zielone\'

Jesli masz w kazdej nastepnej scenie to pewnie konflikt starych sterow

do grafiki albo OpenGL czy DirectX ktorego uzywasz.

Kombinuj... jestem prawie pewien ze nie znajdziesz w sofcie zadnego guzika ktory to przelaczy/naprawi.

BTW ja lubie zielone, szczegolnie jak slucham muzy:)

 

pozdro

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności