zuzu-87 Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 hej, mam problem,gdy dolaczam linie do splinu a potem convertuje do edtitable mesh tej lini juz nie mam-tylko vertexy. czy istnieje jakis sposob zeby dolaczyc linie do splinu tak zeby stanowila nierozerwalna calosc ze splinem? z gory dzieki za pomoc
Tores Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Jeżeli zamieniasz spline na siatkę to musisz mieć zamknięty obszar aby utworzyły powierzchnię. W przeciwnym przypadku masz tylko vertexy.
zuzu-87 Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 w takim razie da sie jakos dolczyc linie do zamknietego splinu tak zeby spilie z linia tworzyly razem obiekt zamkniety?????
Zajcev Napisano 13 Kwiecień 2011 Napisano 13 Kwiecień 2011 Dołączając linię do zamkniętego spline musisz użyć albo opcji trim w splinach po połączeniu i przyciąć wobec siebie obiekty, albo masz też opcję boolean w splineach i osiągniesz podobny efekt. Na koniec zaznacz punkty, które powstały w przecięciu starego i nowego kształtu i zespawaj punkty a powinien Ci się utworzyć zamknięty obiekt.
zuzu-87 Napisano 14 Kwiecień 2011 Autor Napisano 14 Kwiecień 2011 ok, zrobilam tak jak napisales i mam zamkniety obiekt. Jednak gdy konwertuje go do editable mesh to linie znikaja.....sa tylko punkty.....A ja daze do tego zeby caly obiekt byl edytowalny w meshu,ze wszystkimi krawedzimi...i nie moge do tego dojsc :(
bombelek Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 jeśli jest to jakiś płaski kształt to walnij na to modyfikator extrude a potem prze konwertuj na mesha albo edit poly i usuń zbędną wyciągniętą część powstałego obiektu (u mnie to chyba czasem działało gdy nie mogłem prze konwertować linii na obiekt ;).
Wray Napisano 14 Kwiecień 2011 Napisano 14 Kwiecień 2011 Weld, Weld, Weld… podobnie jak w Editable poly. Zaznaczasz dwa wierzchołki na krańcach linii, określasz zakres w polu obok i klikasz Weld. Istnieją pewne ograniczenia, co do łączenia. Informacje na ten temat znajdują się w Helpie (F1).
Rekomendowane odpowiedzi