Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam pytanie do DOSWIADCZONYCH :) animatorow.

 

Skladam sobie portfolio od podstaw, chcialbym zamknac do konca czerwca, liczmy pelne 3 miesiace. To jest jedyna rzecz ktora tak naparwde bede robic przez te 3mies. Zadnej szkoly, zadnej pracy, tylko folio i to sama animacja.

 

Jak to wyglada czasowo? Tzn ile wypadaloby tego zrobic tak, zeby potem mi ew pracodawca na rozmowie nie powiedzial "tylko tyle pan wyanimowal w 3mies?". Oczywiscie animacja animacji nie rowna, bo lepiej sie trzymac wszystkich zasad animacji. Bo myslalem nad 3 animacjami kazda po ok 15sec plus z 6 walkcycles.

 

Wszystko na darmowych rigach, nie bede sie bawil w zadne modelowanie sceny nawet zbytnio, chce raczej przez animacje pokazac co sie dzieje, a nie modele czy postprodukcje.

 

Nie mowie tu o takich animacjach gdzie widac ze krecilem pivotem w kolko przez 2tyg, a 5tyg siedzialem na super smiesznych stronkach, tylko o naparwde dopracowanych prackach.

 

Eni sadżeszczons? :)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 895
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wydaje mi się, żeby potencjalny pracodawca pytał Cie, ile czasu animowałeś scenki.

Po prostu zrób rewelacyjną animacje, a jak ktoś będzie chciał Cię zatrudnić, to i tak dostaniesz coś do testów. Wtedy będzie można określić jakość i terminowość Twojej pracy :)

Napisano

Juzwa

 

Zrób coś co jest dobre a nie ... długie.

Jak się specjalizujesz w animacji postaci to się skup na tym a nie na dodatkach typu ; render quality , swiatla itc.

 

Moim zdaniem wystarczy nawet kilka sekund animacji na dobrym poziomie żeby ktoś zauważyl twoje demo i prace wlozona przy animacji. Co ci przyjdzie z walkcycles ? lubisz kolekcjonowac chody ludzikow ? ;)) good luck

 

pozdro

 

czaps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności