adek Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 FurryBall to kolejny interaktywny renderer GPU rozwijany przez AAA studio. Renderer działa z programem Maya i trzeba przyznać, że jego możliwości są imponujące. Zachęcam do obejrzenia galerii i przykładowych filmów wideo na stronie producenta. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1734 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wenus525 Napisano 17 Kwiecień 2011 Share Napisano 17 Kwiecień 2011 Przyglądam się temu od dawna, jak dla mnie potencjał ogromny. Aż dziw, że Autodesk ich nie przejęło. To taka mała czeska firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Ciekawie wyglada ten renderek, SSS in real time, tesselacja i inne uroki DX11, szkoda ze nie mam majki i karty z DX11 potestowalbym ale wyglada interesujaco. wenus525 a czemu mialby ich przejac ? to Autodesk ma teraz wszystko co zwiazane z 3d przejmowac ? ChaosGroup to taka bulgarska firma i przez tyle lat jakos ich autodesk tez nie przejal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się