adek Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 FurryBall to kolejny interaktywny renderer GPU rozwijany przez AAA studio. Renderer działa z programem Maya i trzeba przyznać, że jego możliwości są imponujące. Zachęcam do obejrzenia galerii i przykładowych filmów wideo na stronie producenta. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1734
wenus525 Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Przyglądam się temu od dawna, jak dla mnie potencjał ogromny. Aż dziw, że Autodesk ich nie przejęło. To taka mała czeska firma.
Pawelkos Posted April 19, 2011 Posted April 19, 2011 Ciekawie wyglada ten renderek, SSS in real time, tesselacja i inne uroki DX11, szkoda ze nie mam majki i karty z DX11 potestowalbym ale wyglada interesujaco. wenus525 a czemu mialby ich przejac ? to Autodesk ma teraz wszystko co zwiazane z 3d przejmowac ? ChaosGroup to taka bulgarska firma i przez tyle lat jakos ich autodesk tez nie przejal...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now