Napisano 17 Kwiecień 201113 l FurryBall to kolejny interaktywny renderer GPU rozwijany przez AAA studio. Renderer działa z programem Maya i trzeba przyznać, że jego możliwości są imponujące. Zachęcam do obejrzenia galerii i przykładowych filmów wideo na stronie producenta. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1734
Napisano 17 Kwiecień 201113 l Przyglądam się temu od dawna, jak dla mnie potencjał ogromny. Aż dziw, że Autodesk ich nie przejęło. To taka mała czeska firma.
Napisano 19 Kwiecień 201113 l Ciekawie wyglada ten renderek, SSS in real time, tesselacja i inne uroki DX11, szkoda ze nie mam majki i karty z DX11 potestowalbym ale wyglada interesujaco. wenus525 a czemu mialby ich przejac ? to Autodesk ma teraz wszystko co zwiazane z 3d przejmowac ? ChaosGroup to taka bulgarska firma i przez tyle lat jakos ich autodesk tez nie przejal...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto