Skocz do zawartości

FurryBall - interaktywny renderer GPU dla Maya


adek

Rekomendowane odpowiedzi

FurryBall to kolejny interaktywny renderer GPU rozwijany przez AAA studio. Renderer działa z programem Maya i trzeba przyznać, że jego możliwości są imponujące. Zachęcam do obejrzenia galerii i przykładowych filmów wideo na stronie producenta.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1734

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ciekawie wyglada ten renderek, SSS in real time, tesselacja i inne uroki DX11, szkoda ze nie mam majki i karty z DX11 potestowalbym ale wyglada interesujaco.

 

wenus525 a czemu mialby ich przejac ? to Autodesk ma teraz wszystko co zwiazane z 3d przejmowac ? ChaosGroup to taka bulgarska firma i przez tyle lat jakos ich autodesk tez nie przejal...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności