Skocz do zawartości

Problem z opcja "CUT" =/


daniel1540

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Potrzebuje malej pomocy od was. uzywam 3ds max 2012 i mam problem opcja cut. Nie wiem czy cos przestawilem czy moze robie cos zle... na zalaczonym filmiku widac problem. Maz pozwala mi tylko na ciecie zewnetrznych krawedzi. jak najade kursorem na wewnetrzne nic sie nie dzieje.

 

gdy otwieram nowy plik to opcja dziala dobrze, a jak tylko otworze plik zaczetego modelu auta to jus nie dziala, po tym moge wnioskowac ze cos sie przestawilo. no ale komentarz pozostawiam tym co wiedza wiecej odemnie

 

http://www.youtube.com/watch?v=z1xg53SuWrQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hello,

jeśli mnie wzrok nie myli, modelujesz plane'm, więc pewnie masz odwrócone poligony... i dlatego możesz ciąć tylko od krawędzi do krawędzi.

Zaznacz wszystkie poligony i chyba pod menu podręcznym, prawy przycisk myszy, jest opcja "flip normals" - kliknij i powinno być po sprawie.

 

Pzdr.

illusion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki problem rozwiazany ! mam jeszcze jeden maly problem moze tez moglbys mi pomoc. czemu nie moge zaznaczyc edge przy uzyciu "rectangular selection"? na filmiku napewno odrazu wychwycisz co mam na mysli

 

http://www.youtube.com/watch?v=QhMO9S2Q6iM

 

i drugi filmik... jak moge zaznaczyc objekt uzywajac rectangular selection? w moim przypadku moge aznaczyc tylko gdy rectangular selection pokrywa CALY objekt, a nie tylko jego czesc...

 

http://www.youtube.com/watch?v=dzJmFbcXJVE

Edytowane przez daniel1540
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiecie co się w maxie 2012 porobiło z ta selekcją? Przerywany prostakąt obszaru selekcji pojawia się kiedy mu się chce i to lagowanie przy zaznaczaniu to jakaś porażka.

 

Jest bug z selekcją-jak schowasz viewcube to sobie lubi zniknąć ten prostokąt.Jakieś tam problemy z odświeżaniem,bleble,jak zwykle coś zjepsuli:D

 

http://area.autodesk.com/forum/autodesk-3ds-max/autodesk-3ds-max--3ds-max-design-2012/max2012s-bug/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszą min. na area to tych bugów jest na prawdę sporo. Wydajność nitrousa można zabić na wiele prostych sposobów więc się nie dziwię że wiele osób tej wydajności nie zauważyło. Szczególnie jak otwieramy starą scenę z np h&f albo skinem.

Unwrap to totalnie zbugowana porażka tego maxa a miało być tak pięknie. Miejmy nadzieję na szybkiego service packa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności