Zernat Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam. Zrobiłem sobie w 3DS Maxie 2011 wentylator. Dałem rendering z ustawieniami jak na zdjęciu poniżej. Cienie i ogólnie wszystko było na "Very Hight" jednak mimo to cienie wyszły poszarpane i brzydkie. A prócz tego cienie wyszły tylko za wentylatorem. Śrubki bądź te przegródki ochronne przed śmigłami nie rzucały już cienia ... czemu ? Jak mogę to naprawić ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Edytowane 20 Kwiecień 2011 przez Zernat
Zernat Napisano 20 Kwiecień 2011 Autor Napisano 20 Kwiecień 2011 Ekhem ... czytałem mojego posta na początku ze 3 razy ale nie zauważyłem tego malutkiego szczególiku :P Zrobiłem inny obrazek. Zniszczony budynek. Wszystko prócz "glossy" dałem na najwyższe Hihgt (czyli x5 i x8). Jednak tak jak na obrazku, cienie są brzydkie, krzywe, i nie wszystko rzuca cień. Obrazek: http://img64.imageshack.us/img64/876/budyneky.png PS. Jakiego światła używacie ? Target Light ? Jeżeli target light to jak zwiększyć mu intensywność ? W zakładce intensivity zwiększam te liczby i nic się nie dzieje, a inne światła reagują prawidłowo na zwiększanie intensywności.
Hynol Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Masz cienie w trybie "Shadow map"? Zmień na raytraced, czy jak tam się zwie metoda RT dla MR.
mirach Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 cienie wygladaja poprostu jak Shadow Map z malą iloscia probek.
Zernat Napisano 22 Kwiecień 2011 Autor Napisano 22 Kwiecień 2011 Otóz to to wina tego RayTraced. W inym trybie renderowania jest on i cienie są piękne. Jednak w tym trybie nie ma paru innych rzeczy które też są fajne. Jak mogę dodać to RT do trybu w którym go nie ma ?
AdiJager Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Światło (omni czy co tam wstawiłeś) => z shadow map na raytraced
Zernat Napisano 22 Kwiecień 2011 Autor Napisano 22 Kwiecień 2011 o jakim trybie mowisz?? Jak dajesz "Render Frame" to po włączeniu renderowania masz na górze rozwijaną belkę i tam masz takie jakby różne tryby. Światło (omni czy co tam wstawiłeś) => z shadow map na raytraced Ekstra !!! Działa bosko !!! Jeszcze jakby mi ktoś mógł tylko powiedzieć jak mogę nałożyć teksturę tylko na jedną stronę danego obiektu. Czyli że jak mam na przykład box'a to żeby tekstura była to na wierzchu, ale już nie na bokach ani dole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się