Napisano 20 Kwiecień 201113 l Witam. Zrobiłem sobie w 3DS Maxie 2011 wentylator. Dałem rendering z ustawieniami jak na zdjęciu poniżej. Cienie i ogólnie wszystko było na "Very Hight" jednak mimo to cienie wyszły poszarpane i brzydkie. A prócz tego cienie wyszły tylko za wentylatorem. Śrubki bądź te przegródki ochronne przed śmigłami nie rzucały już cienia ... czemu ? Jak mogę to naprawić ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Edytowane 20 Kwiecień 201113 l przez Zernat
Napisano 20 Kwiecień 201113 l Autor Ekhem ... czytałem mojego posta na początku ze 3 razy ale nie zauważyłem tego malutkiego szczególiku :P Zrobiłem inny obrazek. Zniszczony budynek. Wszystko prócz "glossy" dałem na najwyższe Hihgt (czyli x5 i x8). Jednak tak jak na obrazku, cienie są brzydkie, krzywe, i nie wszystko rzuca cień. Obrazek: http://img64.imageshack.us/img64/876/budyneky.png PS. Jakiego światła używacie ? Target Light ? Jeżeli target light to jak zwiększyć mu intensywność ? W zakładce intensivity zwiększam te liczby i nic się nie dzieje, a inne światła reagują prawidłowo na zwiększanie intensywności.
Napisano 20 Kwiecień 201113 l Masz cienie w trybie "Shadow map"? Zmień na raytraced, czy jak tam się zwie metoda RT dla MR.
Napisano 22 Kwiecień 201113 l Autor Otóz to to wina tego RayTraced. W inym trybie renderowania jest on i cienie są piękne. Jednak w tym trybie nie ma paru innych rzeczy które też są fajne. Jak mogę dodać to RT do trybu w którym go nie ma ?
Napisano 22 Kwiecień 201113 l Autor o jakim trybie mowisz?? Jak dajesz "Render Frame" to po włączeniu renderowania masz na górze rozwijaną belkę i tam masz takie jakby różne tryby. Światło (omni czy co tam wstawiłeś) => z shadow map na raytraced Ekstra !!! Działa bosko !!! Jeszcze jakby mi ktoś mógł tylko powiedzieć jak mogę nałożyć teksturę tylko na jedną stronę danego obiektu. Czyli że jak mam na przykład box'a to żeby tekstura była to na wierzchu, ale już nie na bokach ani dole.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto