carrido Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Witam , Chciałbym tutaj was zapytać moi drodzy o wasze doświadczenie jak radzicie sobie z tą paranoją, która występuje przy modelowaniu.Poniżej przedstawiłem już sam start modelowania ,w którym robię extrude i właśnie !!! to już jest BŁĄD??? bo podobno 5 krawędzi to już grzech śmiertelny więc jak robić ekstrude bez 5 krawędzi??przecież się nie da?? to dlaczego w ogóle istnieje ekstrude skoro to jest Błąd już na samym starcie?Nie kumam dlaczego mamy w tych programach wszystkie narzędzia które robią od razu błędy .Jest przepis na prace bez błędów???Wkurza mnie ten fakt bo jedna połowa czasu to modelowanie a druga to kasowanie błędów i może nawet robienie modelu od poczatku bo ręka postaci pod pachą posiada 5 krawędzi i całą musze mu uciachać I robić od nowa czy to was nie irytuje?Wiem ,że to lata praktyki tylko nauczą pracy bez błędów ale czy jest jakiś monitor błędów w Maya który zapala nam czerwony alarm gdy tylko coś jest nie tak w modelu ,może znacie takie wtyczki???A jesli nie ma to dlaczego nikt jeszcze czegoś takiego nie opracował,przecież było by szybciej i łatwiej gdyby model robił się na czerwono w miejscach gdzie ma błędy???? ---------------------------------------------------------- dlaczego artysta obija się o krawędzie
mirach Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 chyyyba troszke za bardzo sie przejmujesz tymi grzechami smiertelnymi i bledami. To o czym piszesz nie jest zadnym kategorycznym bledem ktory niszczy model (w rodzaju obroconych normali czy coplanar faces). Tu mozesz sobie poczytac wiecej o tym co cie tak denrewuje :) http://www.subdivisionmodeling.com/forums/showthread.php?t=907
mandragora Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 powinno być 5 krawędzi, ja tam błędu nie widzę albo cię nie rozumiem
koton Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 mają być 4 krawędzie na polygon a nie na vertex :) 1
ultrakaka Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 Nie powinno być więcej niż 5 ścian ułożonych pod różnym kątem połączonych w pewnym momencie jednym vertexem. Takie rzeczy w 99% w naturze nie istnieją, pomijając stożki róznego rodzaju i dziwne jakieś abstrakcje:P Na obrazku masz w takim wypadku trzy ściany i jest gites.
ciacho191 Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 czy tylko ja nie rozumiem tego problemu? mógłbyś zrobić screena jak to ma poprawnie wyglądać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się