Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ,

Chciałbym tutaj was zapytać moi drodzy o wasze doświadczenie jak radzicie sobie z tą paranoją, która występuje przy modelowaniu.Poniżej przedstawiłem już sam start modelowania ,w którym robię extrude i właśnie !!! to już jest BŁĄD??? bo podobno 5 krawędzi to już grzech śmiertelny więc jak robić ekstrude bez 5 krawędzi??przecież się nie da?? to dlaczego w ogóle istnieje ekstrude skoro to jest Błąd już na samym starcie?Nie kumam dlaczego mamy w tych programach wszystkie narzędzia które robią od razu błędy .Jest przepis na prace bez błędów???Wkurza mnie ten fakt bo jedna połowa czasu to modelowanie a druga to kasowanie błędów i może nawet robienie modelu od poczatku bo ręka postaci pod pachą posiada 5 krawędzi i całą musze mu uciachać I robić od nowa czy to was nie irytuje?Wiem ,że to lata praktyki tylko nauczą pracy bez błędów ale czy jest jakiś monitor błędów w Maya który zapala nam czerwony alarm gdy tylko coś jest nie tak w modelu ,może znacie takie wtyczki???A jesli nie ma to dlaczego nikt jeszcze czegoś takiego nie opracował,przecież było by szybciej i łatwiej gdyby model robił się na czerwono w miejscach gdzie ma błędy????

 

----------------------------------------------------------

 

dlaczego artysta obija się o krawędzie

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie powinno być więcej niż 5 ścian ułożonych pod różnym kątem połączonych w pewnym momencie jednym vertexem. Takie rzeczy w 99% w naturze nie istnieją, pomijając stożki róznego rodzaju i dziwne jakieś abstrakcje:P Na obrazku masz w takim wypadku trzy ściany i jest gites.

Napisano

czy tylko ja nie rozumiem tego problemu? mógłbyś zrobić screena jak to ma poprawnie wyglądać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności