Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam ,

Chciałbym tutaj was zapytać moi drodzy o wasze doświadczenie jak radzicie sobie z tą paranoją, która występuje przy modelowaniu.Poniżej przedstawiłem już sam start modelowania ,w którym robię extrude i właśnie !!! to już jest BŁĄD??? bo podobno 5 krawędzi to już grzech śmiertelny więc jak robić ekstrude bez 5 krawędzi??przecież się nie da?? to dlaczego w ogóle istnieje ekstrude skoro to jest Błąd już na samym starcie?Nie kumam dlaczego mamy w tych programach wszystkie narzędzia które robią od razu błędy .Jest przepis na prace bez błędów???Wkurza mnie ten fakt bo jedna połowa czasu to modelowanie a druga to kasowanie błędów i może nawet robienie modelu od poczatku bo ręka postaci pod pachą posiada 5 krawędzi i całą musze mu uciachać I robić od nowa czy to was nie irytuje?Wiem ,że to lata praktyki tylko nauczą pracy bez błędów ale czy jest jakiś monitor błędów w Maya który zapala nam czerwony alarm gdy tylko coś jest nie tak w modelu ,może znacie takie wtyczki???A jesli nie ma to dlaczego nikt jeszcze czegoś takiego nie opracował,przecież było by szybciej i łatwiej gdyby model robił się na czerwono w miejscach gdzie ma błędy????

 

----------------------------------------------------------

 

dlaczego artysta obija się o krawędzie

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie powinno być więcej niż 5 ścian ułożonych pod różnym kątem połączonych w pewnym momencie jednym vertexem. Takie rzeczy w 99% w naturze nie istnieją, pomijając stożki róznego rodzaju i dziwne jakieś abstrakcje:P Na obrazku masz w takim wypadku trzy ściany i jest gites.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności