Zernat Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Witam. Chciałbym zrobić w 3Ds Max'ie 2011 starożytną świątyni. Chciałbym aby na dachu zwisało sporo lian aby widać było że świątynia jest stara, zarośnięta i głęboko w dżungli. Czy mogę sobie jakoś pomóc przy tworzeniu tych lian ? Fajnie by była jakaś funkcja że tworzę "patyk" nad dachem i on sobie opada zatrzymując się po drodze na dachu. Czy może muszę ręcznie jechać i wyginać cylinder ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
arev Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Możesz zasymulować "opadający patyk" za pomocą Clotha. Będziesz musiał potestować trochę żeby dobrać zadowalający materiał. Zainteresuj się też generatorami bluszczu do Maksa. Aha, możesz też użyć renderowalnych spline'ów :)
Zernat Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 Mógłbyś rozwinąć kwestię generatorów bluszczu ?
arturprx2 Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 http://graphics.uni-konstanz.de/~luft/ivy_generator/
Shogun 3D Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Bluszcz to nie liany. Polecam reactor rope. Ewentualnie trochę modelowania i create shape from spline a potem wspomniana opcja renderowania splajna.
Zernat Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 Pozostanę jednak czy clothu, dzięki bardzo :) Jak dla mnie używanie generatora bluszczu psuje jednak zabawę z modelingu :P 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się