Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Chciałbym zrobić w 3Ds Max'ie 2011 starożytną świątyni. Chciałbym aby na dachu zwisało sporo lian aby widać było że świątynia jest stara, zarośnięta i głęboko w dżungli.

 

Czy mogę sobie jakoś pomóc przy tworzeniu tych lian ? Fajnie by była jakaś funkcja że tworzę "patyk" nad dachem i on sobie opada zatrzymując się po drodze na dachu. Czy może muszę ręcznie jechać i wyginać cylinder ?

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zasymulować "opadający patyk" za pomocą Clotha. Będziesz musiał potestować trochę żeby dobrać zadowalający materiał. Zainteresuj się też generatorami bluszczu do Maksa.

Aha, możesz też użyć renderowalnych spline'ów :)

Napisano

Bluszcz to nie liany. Polecam reactor rope. Ewentualnie trochę modelowania i create shape from spline a potem wspomniana opcja renderowania splajna.

Napisano
  • Autor

Pozostanę jednak czy clothu, dzięki bardzo :)

 

Jak dla mnie używanie generatora bluszczu psuje jednak zabawę z modelingu :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności