Napisano 28 Kwiecień 201114 l Witam. Chciałbym zrobić w 3Ds Max'ie 2011 starożytną świątyni. Chciałbym aby na dachu zwisało sporo lian aby widać było że świątynia jest stara, zarośnięta i głęboko w dżungli. Czy mogę sobie jakoś pomóc przy tworzeniu tych lian ? Fajnie by była jakaś funkcja że tworzę "patyk" nad dachem i on sobie opada zatrzymując się po drodze na dachu. Czy może muszę ręcznie jechać i wyginać cylinder ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Napisano 28 Kwiecień 201114 l Możesz zasymulować "opadający patyk" za pomocą Clotha. Będziesz musiał potestować trochę żeby dobrać zadowalający materiał. Zainteresuj się też generatorami bluszczu do Maksa. Aha, możesz też użyć renderowalnych spline'ów :)
Napisano 28 Kwiecień 201114 l Bluszcz to nie liany. Polecam reactor rope. Ewentualnie trochę modelowania i create shape from spline a potem wspomniana opcja renderowania splajna.
Napisano 28 Kwiecień 201114 l Autor Pozostanę jednak czy clothu, dzięki bardzo :) Jak dla mnie używanie generatora bluszczu psuje jednak zabawę z modelingu :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto