lukasz1330 Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 (edytowane) No to jak w tytule, takie wozidło będzie próbowało powstsać, głównie chcę zrobić wszystko "prościutko równiotko" - jak to mawia moja nauczycielka matematyki ;) I aktualny progress mogę pokazać : Na teraz to jakieś 3h pracy Dodaję rzuty z normalnym materiałem Zdaję sobie sprawę z krzywego tylnego nadkola, jednak tutaj poprawki dopiero będą wprowadzane po zagęszczeniu, bo po prostu musiałbym puścić krawędź która tylko mi pokrzywi wszystko, a i tak przy zagęszczeniu powstanie, także z tego poziomu zostaną wprowadzone poprawki, chętnie przeczytam o innych błędach :) Edytowane 13 Czerwiec 2011 przez lukasz1330
maciek.m Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Nie no narazie idzie fajnie :) moze dodalbym ten próg pod drzwiami pozniej ale.. :) no i zobaczymy jak pojdzie Ci z ksztaltem przednich swiatel, bo mi nie pykło :P
lukasz1330 Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Przymierzałem się trochę, to faktyczne te światła to ciężka sprawa, jednak postaram się poprawiać na wyższych poziomach ms ;) dzisiaj wieczorem/w nocy wrzucę zarys wnętrza ;) Po cichu liczę na wszelkie rady z Twojej strony ;P
lukasz1330 Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 Ugryzłem środek, cały dzień próbowałem, i doszedłem do wniosku że łatwiej będzie robić elementy osobno, a później je łączyć, niż wychodzić od bazy. Zaczynam od tego typu rzeczy, czyli własnie wloty, miejsca na kubki, drążek zmiany biegów etc etc... A później takie bardziej ogólne rzeczy, jak podłogi, siedzenia, a dlaczego? - Myślę że takie detale wymagają dopieszczenia, a mają różnorakie kształty, dopasowanie później do nich większych elementów nie będzie aż takim problemem jak w przypadku robienia modelu bazowego i wycinania z niego kolejnych detali, no ale jak kto woli ;) jednak przy większych elementach będę wychodził z siatek tych mniejszych. EDIT: Być może komuś moje spostrzeżenie się przyda, jednak nie wiem czy jest ono poprawne, chociaż wydaje mi się po prostu realniejsze do wykonania, i łatwiejsze, bo także każdy element będzie traktowany jako "całość" a nie jako "część wystroju" i co za tym idzie będzie detaliczniejsze.
Smoku Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Ja Ci powiem, że jednak dobrze zrobić bazę do wnętrza. Plułem se w brodę przy poprzedniej bitwie, że nie zrobiłem bazy bo potem kupa roboty ze spasowaniem elementów a efekt mierny był. Nie mówię, że Ci nie wyjdzie :) mi po prostu nie wyszło.
Berger Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Jak dla mnie bezsensu robienie tego od wewnątrz i pojedynczo. Jak narazie to co pokazałeś jest mocno krzywe.
NV Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 Starałem się zaznaczyć niezgodności. Ta metoda którą robisz nie jest zła, kiedyś całe auta się tak robiło, póki nie pojawiła się technika midpoly, także można każdy obiekt modelować indywidualnie ale wtedy trzeba pewne elementy siatki przewidzieć dużo wcześniej, wypracować sobie jakąś metodykę pracy, stworzyć sobie jakieś linie pomocnicze, bo modelując interior ciężko jest zachować proporcje ze względu na brak BP.
lukasz1330 Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 No nic, na razie zająłem się budą tyle na dziś
Berger Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 Te krawędzie na zderzaku brzydkie są dość, a w halogenie jedno przetłoczenie zgubiłeś: http://www.netcarshow.com/maserati/2011-grancabrio/1600x1200/wallpaper_02.htm
lukasz1330 Napisano 3 Maj 2011 Autor Napisano 3 Maj 2011 Nie mogłem się powstrzymać i ugryzłem jeszcze trochę :D Chyba już jest git? chociaż nie wiem dokładnie o które krawędzie chodziło Wiem że przy kloszu po prawej mi odchodzi
SereCk Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 (edytowane) brakuje ostrej krawedzi miedzy reflektorem a wtloczeniem, i lampa ma delikatniej zaokraglone kanty http://screenshooter.net/5865724/kiknqek Edytowane 4 Maj 2011 przez SereCk
lukasz1330 Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 @SereCk, dodane, chociaż nie wiem do końca o które kanty chodzi, wg blueprintow jest ok
eco Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Za bardzo ufasz blueprint'om a za mało zdjęciom. Zauważ, że po odcięciu zderzaka prawie zniknął Tobie łuk pod przednim reflektorem (na zderzaku). Kształt otworu światła przeciwmgłowego ma bardziej agresywny kształt. 1
lukasz1330 Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 Postarałem się poprawić Nie wiem, to ja się bardzo spieszę, czy reszta się obija z myślą "Noo, przecież mam 4 miesiące!"? :P Nie wspomniałem że głównie chodzi mi o nauczenie się lepiej renderingu studyjnego jak i wykorzystania hdri etc. :)
Gość fishinthewater Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Ładnie lecisz z koksem! Powodzenia Łukasz! pzdr.
SereCk Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 Na czerwono zaznaczylem to co nie jest zgodne z oryginalem. Na niebiesko tam gdzie faluje WYdaje mi jeszcze ze ramiona felgi sa troche za plaskie, w rzeczywistosci duzo wiecej wystaja poza rant http://screenshooter.net/data/uploads/ay/ta/tkxk.jpg http://www.openfirewall.net/browse.php?u=Oi8vd3d3Lm5ldGNhcnNob3cuY29tL21hc2VyYXRpLzIwMTEtZ3JhbmNhYnJpby8xNjAweDEyMDAvd2FsbHBhcGVyXzAyLmh0bQ%3D%3D&b=13 1
lukasz1330 Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 Poprawiłem przednie światło, dół zderzaka i te felgi wysunąłem, środek faluje - wina symetrii, ktoś w sąsiednim wątku podawał receptę na to, ale już mi się nie chciało i będę poprawiał pod koniec modelowania budy ;) reszta niezgodności zostanie poprawiona później, jutro wezmę się pewnie za poprawki drzwi, o ile tutaj nie będzie jeszcze czegoś robić ;) A tymczasem dobrej nocy panowie i panie, i dziękuję za dotychczasową pomoc ;)
maciek.m Napisano 5 Maj 2011 Napisano 5 Maj 2011 Nie wiem czy ktos juz to powiedzial ale duzy blad masz w cieciu blachy od nadkola do swiatla. Widac na zdjeciu wyzej ze ciecie jest za zalamaniem a u ciebie jest ono idealnie na zalamaniu. a reszta bardzo fajnie :)
lukasz1330 Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 Nad progiem będę jeszcze siedział, albo w ogóle zrobię tam zaokrąglenia później, razem z klamkami, i jak zwykle wszelkie wypominania odnośnie błędów pożądanie ;)
lukasz1330 Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 Zostało parę poprawek, jak coś widzicie to pisać
maciek.m Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 ta ostra linia nad tylnimi swiatlami nie idzie az do nadkola rozmywa sie szybciej. Wydaje mi sie tez ze tylnie nadkole a dokladnie jego plaska obramowka jest za szeroka, jest duzo szersza niz przednia. co do tylu jeszcze to tam gdzie masz masz ciecie blachy od swiatel, to w nadkolu robi sie kant, popraw tak jak masz w przednim nadkolu tam jest ladny luk :) narazie tyle heh:P
lukasz1330 Napisano 17 Maj 2011 Autor Napisano 17 Maj 2011 Światła cały czas poprawiam, ale ogólny sens już jest zachowany, uwag posłucham ;)
NV Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 W podziale maski naprawdę jest taki dołek ? ( prawa strona rowek )
lukasz1330 Napisano 13 Czerwiec 2011 Autor Napisano 13 Czerwiec 2011 Doszło do zmiany, wrzucam progress.
martix69 Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 na środku zderzaka jest jakiś bug ale to pewnie po symetry i połączenie zderzaka z nadkolem i maska ( rogi) troche uciekają. Jak na razie nie dużo ale dla mnie fajnie :) Pozdro
M4rcus Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 http://img714.imageshack.us/img714/681/forum3l.jpg troche Ci pozaznaczalem. na niebiesko niezgodnosci z orginalem (na BMW sie nie znam, ale chyba znalazlem dokladnie ten sam model) na czerwono - bledy siatki, bugi na zielono - nie jestem pewien,ale wydaje mi sie ze krzywo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się