Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

No to jak w tytule, takie wozidło będzie próbowało powstsać, głównie chcę zrobić wszystko "prościutko równiotko" - jak to mawia moja nauczycielka matematyki ;) I aktualny progress mogę pokazać :

 

Na teraz to jakieś 3h pracy

8.jpg

7.jpg

6.jpg

 

Dodaję rzuty z normalnym materiałem

 

10.jpg

9.jpg

 

Zdaję sobie sprawę z krzywego tylnego nadkola, jednak tutaj poprawki dopiero będą wprowadzane po zagęszczeniu, bo po prostu musiałbym puścić krawędź która tylko mi pokrzywi wszystko, a i tak przy zagęszczeniu powstanie, także z tego poziomu zostaną wprowadzone poprawki, chętnie przeczytam o innych błędach :)

Edytowane przez lukasz1330
  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no narazie idzie fajnie :) moze dodalbym ten próg pod drzwiami pozniej ale.. :) no i zobaczymy jak pojdzie Ci z ksztaltem przednich swiatel, bo mi nie pykło :P

Napisano

Przymierzałem się trochę, to faktyczne te światła to ciężka sprawa, jednak postaram się poprawiać na wyższych poziomach ms ;) dzisiaj wieczorem/w nocy wrzucę zarys wnętrza ;)

 

Po cichu liczę na wszelkie rady z Twojej strony ;P

Napisano

12.jpg Ugryzłem środek, cały dzień próbowałem, i doszedłem do wniosku że łatwiej będzie robić elementy osobno, a później je łączyć, niż wychodzić od bazy. Zaczynam od tego typu rzeczy, czyli własnie wloty, miejsca na kubki, drążek zmiany biegów etc etc... A później takie bardziej ogólne rzeczy, jak podłogi, siedzenia, a dlaczego? - Myślę że takie detale wymagają dopieszczenia, a mają różnorakie kształty, dopasowanie później do nich większych elementów nie będzie aż takim problemem jak w przypadku robienia modelu bazowego i wycinania z niego kolejnych detali, no ale jak kto woli ;) jednak przy większych elementach będę wychodził z siatek tych mniejszych.

 

EDIT: Być może komuś moje spostrzeżenie się przyda, jednak nie wiem czy jest ono poprawne, chociaż wydaje mi się po prostu realniejsze do wykonania, i łatwiejsze, bo także każdy element będzie traktowany jako "całość" a nie jako "część wystroju" i co za tym idzie będzie detaliczniejsze.

Napisano

Ja Ci powiem, że jednak dobrze zrobić bazę do wnętrza. Plułem se w brodę przy poprzedniej bitwie, że nie zrobiłem bazy bo potem kupa roboty ze spasowaniem elementów a efekt mierny był. Nie mówię, że Ci nie wyjdzie :) mi po prostu nie wyszło.

Napisano

bledy.jpg

 

Starałem się zaznaczyć niezgodności. Ta metoda którą robisz nie jest zła, kiedyś całe auta się tak robiło, póki nie pojawiła się technika midpoly, także można każdy obiekt modelować indywidualnie ale wtedy trzeba pewne elementy siatki przewidzieć dużo wcześniej, wypracować sobie jakąś metodykę pracy, stworzyć sobie jakieś linie pomocnicze, bo modelując interior ciężko jest zachować proporcje ze względu na brak BP.

Napisano

Nie mogłem się powstrzymać i ugryzłem jeszcze trochę :D

 

Chyba już jest git? chociaż nie wiem dokładnie o które krawędzie chodziło

 

Wiem że przy kloszu po prawej mi odchodzi

 

22.jpg

Napisano

Za bardzo ufasz blueprint'om a za mało zdjęciom. Zauważ, że po odcięciu zderzaka prawie zniknął Tobie łuk pod przednim reflektorem (na zderzaku). Kształt otworu światła przeciwmgłowego ma bardziej agresywny kształt.

mgcq.jpg

  • Like 1
Napisano

33.jpg

32.jpg

 

Postarałem się poprawić

 

Nie wiem, to ja się bardzo spieszę, czy reszta się obija z myślą "Noo, przecież mam 4 miesiące!"? :P

 

Nie wspomniałem że głównie chodzi mi o nauczenie się lepiej renderingu studyjnego jak i wykorzystania hdri etc. :)

Gość fishinthewater
Napisano

Ładnie lecisz z koksem!

Powodzenia Łukasz!

 

pzdr.

Napisano

34.jpg

 

Poprawiłem przednie światło, dół zderzaka i te felgi wysunąłem, środek faluje - wina symetrii, ktoś w sąsiednim wątku podawał receptę na to, ale już mi się nie chciało i będę poprawiał pod koniec modelowania budy ;) reszta niezgodności zostanie poprawiona później, jutro wezmę się pewnie za poprawki drzwi, o ile tutaj nie będzie jeszcze czegoś robić ;)

A tymczasem dobrej nocy panowie i panie, i dziękuję za dotychczasową pomoc ;)

Napisano

Nie wiem czy ktos juz to powiedzial ale duzy blad masz w cieciu blachy od nadkola do swiatla. Widac na zdjeciu wyzej ze ciecie jest za zalamaniem a u ciebie jest ono idealnie na zalamaniu. a reszta bardzo fajnie :)

Napisano

38.jpg

39.jpg

 

Nad progiem będę jeszcze siedział, albo w ogóle zrobię tam zaokrąglenia później, razem z klamkami, i jak zwykle wszelkie wypominania odnośnie błędów pożądanie ;)

Napisano

ta ostra linia nad tylnimi swiatlami nie idzie az do nadkola rozmywa sie szybciej. Wydaje mi sie tez ze tylnie nadkole a dokladnie jego plaska obramowka jest za szeroka, jest duzo szersza niz przednia. co do tylu jeszcze to tam gdzie masz masz ciecie blachy od swiatel, to w nadkolu robi sie kant, popraw tak jak masz w przednim nadkolu tam jest ladny luk :) narazie tyle heh:P

Napisano

na środku zderzaka jest jakiś bug ale to pewnie po symetry i połączenie zderzaka z nadkolem i maska ( rogi) troche uciekają. Jak na razie nie dużo ale dla mnie fajnie :)

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności