Napisano 9 Maj 201113 l Od niedawna zacząłem prace z tym programem. Obejżałem kilka kursów, spróbowałem zrobić kilka mniej skomplikowanych kształtów a później wypróbować tego w "praktyce". Wyszło coś takiego: Jest to Volvo FH12. Wszelkie oceny i podpowiedzi będą mile widziane. Edytowane 20 Sierpień 201113 l przez DrSamoZlo
Napisano 21 Sierpień 201113 l nieźle nieźle, ale :) studio za jasne przez co wnętrze felgi wyparowało :) no i wentyla brakuje
Napisano 21 Sierpień 201113 l Autor Myślę, że to przez to, że studio ma zły kształt ale popracuję nad tym.
Napisano 22 Sierpień 201113 l render - klapa niestety. O ile model w miarę, to studio, oświetlenie leży - przynajmniej moim zdaniem. poczytaj tutoriale o tworzeniu studia i ustawianiu oświetlenia - oczywiście dla każdego modelu osobno ustawia się światła, ale może to Cię jakoś naprowadzi : http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/
Napisano 22 Sierpień 201113 l ja to bym się bał założyć takie alu felgi do mojego auta ;) studio faktycznie za jasne. jeśli renderujesz w V-Ray, wrzuć V-Ray sun z intesivity 0,02/0,01 zależy od końcowego efektu. do tego wrzuć jakieś HDRI. da ci to fajny efekt odblasku otoczenia. a nie czarnej dziury dookoła modelu ;) model połóż na plane w kształcie L, wrzuć na to TurboSmooth. przy krawędzi zagięcia dodaj po jednej krawiędzi, żeby TB ładnie wygładził przejście podłogi w ścianę. jako materiał daj VrayMtl. zresztą popatrz na tutorial Chrisa Tate'a. nie koniecznie musisz stosować taki kolor oświetlenia, ale sam tutorial jest bardzo pomocny w pojęciu zasad ustawiania studia i oświetlenia.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor rendery są robione w mentalu a widzę, że będę musiał zaczać od V-raya bo do niego jest mnóstwo poradników
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto