Napisano 20 Maj 201113 l Glare Technologies zamieściła na swojej stronie, krótkie wideo przedstawiające kilka ważniejszych funkcji nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest Indigo Renderer. Zachęcam do obejrzenia filmu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1791
Napisano 21 Maj 201113 l chyba jednak Octane nadal niedoscignione, ale chetnie potestuje jak sie tylko demo pojawi. Pewnie Hcpiter juz zdazyl potestowac to cacko i podzieli sie z nami spostrzezeniami, prawda? ;)
Napisano 22 Maj 201113 l Octane zdecydowanie niedościgniony, a jest w wersji beta dopiero :) Co będzie jak wyjdzie Octane 1.0 jest sprawą do przewidzenia :)
Napisano 22 Maj 201113 l To chyba troszkę nie tak. Trochę walczyłem z Octane ale uważam że silniki które nie stawiają priorytetowo na GPU są bardziej uniwersalne. Nie oszukujmy się ale renderer który może tyle ile mam pamięci na karcie bardzo mnie ogranicza. Widzieliście chociażby jakiegoś exteriora z dużą ilością drzew na poziomie Vraya? Ja nie. Nie byłbym w stanie wyrenderować w octane 70% scen nad którymi pracuje na normalnym q6600 + 8gb ram Do wizek produktów tak, do projektów o dużym skomplikowaniu żaden z nich się nie nadaje. Może za kilka lat
Napisano 22 Maj 201113 l edit: swoją drogą gdyby nie cena to właśnie w Indigo bym zainwestował szukając dobrego "unbiasa"
Napisano 23 Maj 201113 l Moim zdaniem Indigo oferuje bardzo dobrze dopracowane metody renderingu, czego nie można powiedzieć o Octane. Za rok-dwa obsługa GPU stanie się standardem - wtedy programy których największym plusem było najszybsze wprowadzenie GPU mogą zostać w tyle na rzecz softu bardziej dopracowanego jeśli chodzi o jakość renderingu - tak jak np. INDIGO - jak dla mnie bardzo fajnie pomyślany renderer.
Napisano 23 Maj 201113 l Ogromnym plusem Indygo względem innych jest możliwość pisania shaderków, proceduralnych tekstur etc. Jako chyba jedyny z ubiasów ma mapę fallof, są też volumetryki, to stawia go zdecydowanie w czołowce w rankingu.
Napisano 8 Czerwiec 201113 l Niestety, potwierdzam opinie Robertusa. Octane oraz inne progamy oparte na GPU z powodu niewielkiej pamięci kompletnie nie radzą sobie z dużą ilością elementów oraz renderami o wysokiej rozdzielczości. W okresie fascynacji renderowaniem z GPU utopiłem trochę pieniędzy w te zabawki. Mam nadzieje, że Indigo da możliwość wyboru, z którego procesora chcemy korzystać.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto