adek Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Glare Technologies zamieściła na swojej stronie, krótkie wideo przedstawiające kilka ważniejszych funkcji nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest Indigo Renderer. Zachęcam do obejrzenia filmu. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1791
Gość Chrupek3D Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 chyba jednak Octane nadal niedoscignione, ale chetnie potestuje jak sie tylko demo pojawi. Pewnie Hcpiter juz zdazyl potestowac to cacko i podzieli sie z nami spostrzezeniami, prawda? ;)
Mytikas Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 Octane zdecydowanie niedościgniony, a jest w wersji beta dopiero :) Co będzie jak wyjdzie Octane 1.0 jest sprawą do przewidzenia :)
Robertus Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 To chyba troszkę nie tak. Trochę walczyłem z Octane ale uważam że silniki które nie stawiają priorytetowo na GPU są bardziej uniwersalne. Nie oszukujmy się ale renderer który może tyle ile mam pamięci na karcie bardzo mnie ogranicza. Widzieliście chociażby jakiegoś exteriora z dużą ilością drzew na poziomie Vraya? Ja nie. Nie byłbym w stanie wyrenderować w octane 70% scen nad którymi pracuje na normalnym q6600 + 8gb ram Do wizek produktów tak, do projektów o dużym skomplikowaniu żaden z nich się nie nadaje. Może za kilka lat
Robertus Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 edit: swoją drogą gdyby nie cena to właśnie w Indigo bym zainwestował szukając dobrego "unbiasa"
Gość tedo Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Moim zdaniem Indigo oferuje bardzo dobrze dopracowane metody renderingu, czego nie można powiedzieć o Octane. Za rok-dwa obsługa GPU stanie się standardem - wtedy programy których największym plusem było najszybsze wprowadzenie GPU mogą zostać w tyle na rzecz softu bardziej dopracowanego jeśli chodzi o jakość renderingu - tak jak np. INDIGO - jak dla mnie bardzo fajnie pomyślany renderer.
biglebowsky Napisano 23 Maj 2011 Napisano 23 Maj 2011 Ogromnym plusem Indygo względem innych jest możliwość pisania shaderków, proceduralnych tekstur etc. Jako chyba jedyny z ubiasów ma mapę fallof, są też volumetryki, to stawia go zdecydowanie w czołowce w rankingu.
Gość gruchaz Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 Niestety, potwierdzam opinie Robertusa. Octane oraz inne progamy oparte na GPU z powodu niewielkiej pamięci kompletnie nie radzą sobie z dużą ilością elementów oraz renderami o wysokiej rozdzielczości. W okresie fascynacji renderowaniem z GPU utopiłem trochę pieniędzy w te zabawki. Mam nadzieje, że Indigo da możliwość wyboru, z którego procesora chcemy korzystać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się