Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Glare Technologies zamieściła na swojej stronie, krótkie wideo przedstawiające kilka ważniejszych funkcji nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest Indigo Renderer. Zachęcam do obejrzenia filmu.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1791

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano

chyba jednak Octane nadal niedoscignione, ale chetnie potestuje jak sie tylko demo pojawi.

Pewnie Hcpiter juz zdazyl potestowac to cacko i podzieli sie z nami spostrzezeniami, prawda? ;)

Napisano

Octane zdecydowanie niedościgniony, a jest w wersji beta dopiero :) Co będzie jak wyjdzie Octane 1.0 jest sprawą do przewidzenia :)

Napisano

To chyba troszkę nie tak. Trochę walczyłem z Octane ale uważam że silniki które nie stawiają priorytetowo na GPU są bardziej uniwersalne.

 

Nie oszukujmy się ale renderer który może tyle ile mam pamięci na karcie bardzo mnie ogranicza. Widzieliście chociażby jakiegoś exteriora z dużą ilością drzew na poziomie Vraya? Ja nie.

Nie byłbym w stanie wyrenderować w octane 70% scen nad którymi pracuje na normalnym q6600 + 8gb ram

 

Do wizek produktów tak, do projektów o dużym skomplikowaniu żaden z nich się nie nadaje. Może za kilka lat

Gość tedo
Napisano

Moim zdaniem Indigo oferuje bardzo dobrze dopracowane metody renderingu, czego nie można powiedzieć o Octane. Za rok-dwa obsługa GPU stanie się standardem - wtedy programy których największym plusem było najszybsze wprowadzenie GPU mogą zostać w tyle na rzecz softu bardziej dopracowanego jeśli chodzi o jakość renderingu - tak jak np. INDIGO - jak dla mnie bardzo fajnie pomyślany renderer.

Napisano

Ogromnym plusem Indygo względem innych jest możliwość pisania shaderków, proceduralnych tekstur etc. Jako chyba jedyny z ubiasów ma mapę fallof, są też volumetryki, to stawia go zdecydowanie w czołowce w rankingu.

Gość gruchaz
Napisano

Niestety, potwierdzam opinie Robertusa. Octane oraz inne progamy oparte na GPU z powodu niewielkiej pamięci kompletnie nie radzą sobie z dużą ilością elementów oraz renderami o wysokiej rozdzielczości. W okresie fascynacji renderowaniem z GPU utopiłem trochę pieniędzy w te zabawki. Mam nadzieje, że Indigo da możliwość wyboru, z którego procesora chcemy korzystać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności