Skocz do zawartości

Indigo Renderer 3.0 - wideo zapowiadające nową wersję


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Glare Technologies zamieściła na swojej stronie, krótkie wideo przedstawiające kilka ważniejszych funkcji nowej wersji sztandarowego produktu tej firmy jakim jest Indigo Renderer. Zachęcam do obejrzenia filmu.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1791

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D

chyba jednak Octane nadal niedoscignione, ale chetnie potestuje jak sie tylko demo pojawi.

Pewnie Hcpiter juz zdazyl potestowac to cacko i podzieli sie z nami spostrzezeniami, prawda? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba troszkę nie tak. Trochę walczyłem z Octane ale uważam że silniki które nie stawiają priorytetowo na GPU są bardziej uniwersalne.

 

Nie oszukujmy się ale renderer który może tyle ile mam pamięci na karcie bardzo mnie ogranicza. Widzieliście chociażby jakiegoś exteriora z dużą ilością drzew na poziomie Vraya? Ja nie.

Nie byłbym w stanie wyrenderować w octane 70% scen nad którymi pracuje na normalnym q6600 + 8gb ram

 

Do wizek produktów tak, do projektów o dużym skomplikowaniu żaden z nich się nie nadaje. Może za kilka lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość tedo

Moim zdaniem Indigo oferuje bardzo dobrze dopracowane metody renderingu, czego nie można powiedzieć o Octane. Za rok-dwa obsługa GPU stanie się standardem - wtedy programy których największym plusem było najszybsze wprowadzenie GPU mogą zostać w tyle na rzecz softu bardziej dopracowanego jeśli chodzi o jakość renderingu - tak jak np. INDIGO - jak dla mnie bardzo fajnie pomyślany renderer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gruchaz

Niestety, potwierdzam opinie Robertusa. Octane oraz inne progamy oparte na GPU z powodu niewielkiej pamięci kompletnie nie radzą sobie z dużą ilością elementów oraz renderami o wysokiej rozdzielczości. W okresie fascynacji renderowaniem z GPU utopiłem trochę pieniędzy w te zabawki. Mam nadzieje, że Indigo da możliwość wyboru, z którego procesora chcemy korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności