Synchrones Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Witam wszystkich. To mój pierszy post. Zaczynam dopiero działać w 3ds max. Budynek wymodelowany w Sketchupie, reszta w maxie a potem szop.
mirach Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 hej, bardzo przyjemnie to wyglada. W ramach czepiania sie - za jasne kaluze. Wygladaja bardziej jak rozlane plamy srebra a nie woda. Odbicia w wodzie sa ciemniejsze niz zrodlo, a ty masz dosc ciemne niebo na obrazku a w wodzie odbija sie bardzo jasne. powodzenia
lolipop Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Tak jak mówi mirach. Za jasne odbicia. Bardzo fajne kolory. Ładny beton. Co to za projekt?
Synchrones Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 Dzięki za feedback. Rzeczywiście muszę poprawić te odbicia. Projekt to Lakeside House autorstwa e2a w Zurichu.
Zbychowaty Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 F-ka mowisz ze nie umiesz jak umiesz :) Ja nie potrawie zrobic sensownej kaluzy ;) Co do obrazka to minimalnie kadr mi nie lezy, troche przesunal bym brykle w prawo, moze sprobowal bym w poziomie. Kilka testow nie zaszkodzi. Troche bidnie wyglada otoczenie, jakby ciut za pusto. I wnetrze przelalilas no ale jak na 1x to na prawde chwalic:) Kolorki w sumie fajne.
Godzil Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 A ze wtrącę małe pytanie, jaka jest najlepsza metoda na takie kałuże? Ja zawsze robiłem blend material, pierwszy był podłożem, drugi kałużą i odpowiednia maska. Przejdzie to? :) Te tutaj wyszły nawet spoko :) I ładne zacieki. Ale no te odbicia... ;)
wacini Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Jak pierwsza taka twoja konkretna wizualizacja to SUPER ;] moje tak ze 100 razy gorsze xd ale niestety muszę uczyć się z oddania na oddanie ... Życzę dalszej owocnej pracy.
Synchrones Napisano 14 Czerwiec 2011 Autor Napisano 14 Czerwiec 2011 Godzil - tutaj zrobiłam na innym kanale maske w reflection slot i zmapowałam jak na obrazku.
bolitic Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Godzil: blend material jest dużo wolniejszy od nałożenia odpowiedniej tekstury refl. i gloss. bo musisz tak czy siak obliczyc dwa materialy, nawet jesli maska w tym miejscu jest całkowicie biała albo czarna. W przypadku miejsc gdzie ma być kałuża powinien byc wysoki/jasny (0xCCCCCC) pixel i w zasadzie całkowicie biały dla gloss. Jesli jest bump dookoła to oczywiscie trzeba go wyeliminować na mijscu kałuży.
Godzil Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Wielkie dzięki Wam za radę. Czyli odpowiednio zmapować obiekt, tekstura chodnika i mapa na reflection... Pozdrawiam!
mindcrusher Napisano 17 Marzec 2012 Napisano 17 Marzec 2012 (edytowane) Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :) Edytowane 17 Marzec 2012 przez mindcrusher
terenas Napisano 17 Marzec 2012 Napisano 17 Marzec 2012 Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :) no to kandydat na górnika roku już jest ;)
mindcrusher Napisano 19 Marzec 2012 Napisano 19 Marzec 2012 Tak to bywa, jak się działy od końca przegląda ;)
tpiatek Napisano 1 Maj 2012 Napisano 1 Maj 2012 Jaka najlepsza metoda na kałuże? Wystarczy właściwie ułożyć kostkę brukową...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się