Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, bardzo przyjemnie to wyglada.

W ramach czepiania sie - za jasne kaluze. Wygladaja bardziej jak rozlane plamy srebra a nie woda. Odbicia w wodzie sa ciemniejsze niz zrodlo, a ty masz dosc ciemne niebo na obrazku a w wodzie odbija sie bardzo jasne.

 

powodzenia

Napisano

F-ka mowisz ze nie umiesz jak umiesz :) Ja nie potrawie zrobic sensownej kaluzy ;) Co do obrazka to minimalnie kadr mi nie lezy, troche przesunal bym brykle w prawo, moze sprobowal bym w poziomie. Kilka testow nie zaszkodzi. Troche bidnie wyglada otoczenie, jakby ciut za pusto. I wnetrze przelalilas no ale jak na 1x to na prawde chwalic:) Kolorki w sumie fajne.

Napisano

A ze wtrącę małe pytanie, jaka jest najlepsza metoda na takie kałuże? Ja zawsze robiłem blend material, pierwszy był podłożem, drugi kałużą i odpowiednia maska. Przejdzie to? :) Te tutaj wyszły nawet spoko :) I ładne zacieki. Ale no te odbicia... ;)

Napisano

Jak pierwsza taka twoja konkretna wizualizacja to SUPER ;]

moje tak ze 100 razy gorsze xd ale niestety muszę uczyć się z oddania na oddanie ...

 

Życzę dalszej owocnej pracy.

Napisano

Godzil: blend material jest dużo wolniejszy od nałożenia odpowiedniej tekstury refl. i gloss. bo musisz tak czy siak obliczyc dwa materialy, nawet jesli maska w tym miejscu jest całkowicie biała albo czarna. W przypadku miejsc gdzie ma być kałuża powinien byc wysoki/jasny (0xCCCCCC) pixel i w zasadzie całkowicie biały dla gloss. Jesli jest bump dookoła to oczywiscie trzeba go wyeliminować na mijscu kałuży.

Napisano (edytowane)

Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :)

Edytowane przez mindcrusher
Napisano
Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :)

 

no to kandydat na górnika roku już jest ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności