Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

To mój pierszy post. Zaczynam dopiero działać w 3ds max. Budynek wymodelowany w Sketchupie, reszta w maxie a potem szop.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, bardzo przyjemnie to wyglada.

W ramach czepiania sie - za jasne kaluze. Wygladaja bardziej jak rozlane plamy srebra a nie woda. Odbicia w wodzie sa ciemniejsze niz zrodlo, a ty masz dosc ciemne niebo na obrazku a w wodzie odbija sie bardzo jasne.

 

powodzenia

Napisano

Tak jak mówi mirach. Za jasne odbicia. Bardzo fajne kolory. Ładny beton. Co to za projekt?

Napisano
  • Autor

Dzięki za feedback. Rzeczywiście muszę poprawić te odbicia.

Projekt to Lakeside House autorstwa e2a w Zurichu.

Napisano

F-ka mowisz ze nie umiesz jak umiesz :) Ja nie potrawie zrobic sensownej kaluzy ;) Co do obrazka to minimalnie kadr mi nie lezy, troche przesunal bym brykle w prawo, moze sprobowal bym w poziomie. Kilka testow nie zaszkodzi. Troche bidnie wyglada otoczenie, jakby ciut za pusto. I wnetrze przelalilas no ale jak na 1x to na prawde chwalic:) Kolorki w sumie fajne.

Napisano

A ze wtrącę małe pytanie, jaka jest najlepsza metoda na takie kałuże? Ja zawsze robiłem blend material, pierwszy był podłożem, drugi kałużą i odpowiednia maska. Przejdzie to? :) Te tutaj wyszły nawet spoko :) I ładne zacieki. Ale no te odbicia... ;)

Napisano

Jak pierwsza taka twoja konkretna wizualizacja to SUPER ;]

moje tak ze 100 razy gorsze xd ale niestety muszę uczyć się z oddania na oddanie ...

 

Życzę dalszej owocnej pracy.

Napisano
  • Autor

Godzil - tutaj zrobiłam na innym kanale maske w reflection slot i zmapowałam jak na obrazku.

Napisano

Godzil: blend material jest dużo wolniejszy od nałożenia odpowiedniej tekstury refl. i gloss. bo musisz tak czy siak obliczyc dwa materialy, nawet jesli maska w tym miejscu jest całkowicie biała albo czarna. W przypadku miejsc gdzie ma być kałuża powinien byc wysoki/jasny (0xCCCCCC) pixel i w zasadzie całkowicie biały dla gloss. Jesli jest bump dookoła to oczywiscie trzeba go wyeliminować na mijscu kałuży.

Napisano

Wielkie dzięki Wam za radę. Czyli odpowiednio zmapować obiekt, tekstura chodnika i mapa na reflection...

 

Pozdrawiam!

Napisano

Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :)

Edytowane przez mindcrusher

Napisano
Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :)

 

no to kandydat na górnika roku już jest ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.