Napisano 31 Maj 201113 l Witam wszystkich. To mój pierszy post. Zaczynam dopiero działać w 3ds max. Budynek wymodelowany w Sketchupie, reszta w maxie a potem szop.
Napisano 31 Maj 201113 l hej, bardzo przyjemnie to wyglada. W ramach czepiania sie - za jasne kaluze. Wygladaja bardziej jak rozlane plamy srebra a nie woda. Odbicia w wodzie sa ciemniejsze niz zrodlo, a ty masz dosc ciemne niebo na obrazku a w wodzie odbija sie bardzo jasne. powodzenia
Napisano 31 Maj 201113 l Tak jak mówi mirach. Za jasne odbicia. Bardzo fajne kolory. Ładny beton. Co to za projekt?
Napisano 31 Maj 201113 l Autor Dzięki za feedback. Rzeczywiście muszę poprawić te odbicia. Projekt to Lakeside House autorstwa e2a w Zurichu.
Napisano 31 Maj 201113 l F-ka mowisz ze nie umiesz jak umiesz :) Ja nie potrawie zrobic sensownej kaluzy ;) Co do obrazka to minimalnie kadr mi nie lezy, troche przesunal bym brykle w prawo, moze sprobowal bym w poziomie. Kilka testow nie zaszkodzi. Troche bidnie wyglada otoczenie, jakby ciut za pusto. I wnetrze przelalilas no ale jak na 1x to na prawde chwalic:) Kolorki w sumie fajne.
Napisano 10 Czerwiec 201113 l A ze wtrącę małe pytanie, jaka jest najlepsza metoda na takie kałuże? Ja zawsze robiłem blend material, pierwszy był podłożem, drugi kałużą i odpowiednia maska. Przejdzie to? :) Te tutaj wyszły nawet spoko :) I ładne zacieki. Ale no te odbicia... ;)
Napisano 11 Czerwiec 201113 l Jak pierwsza taka twoja konkretna wizualizacja to SUPER ;] moje tak ze 100 razy gorsze xd ale niestety muszę uczyć się z oddania na oddanie ... Życzę dalszej owocnej pracy.
Napisano 14 Czerwiec 201113 l Autor Godzil - tutaj zrobiłam na innym kanale maske w reflection slot i zmapowałam jak na obrazku.
Napisano 27 Czerwiec 201113 l Godzil: blend material jest dużo wolniejszy od nałożenia odpowiedniej tekstury refl. i gloss. bo musisz tak czy siak obliczyc dwa materialy, nawet jesli maska w tym miejscu jest całkowicie biała albo czarna. W przypadku miejsc gdzie ma być kałuża powinien byc wysoki/jasny (0xCCCCCC) pixel i w zasadzie całkowicie biały dla gloss. Jesli jest bump dookoła to oczywiscie trzeba go wyeliminować na mijscu kałuży.
Napisano 27 Czerwiec 201113 l Wielkie dzięki Wam za radę. Czyli odpowiednio zmapować obiekt, tekstura chodnika i mapa na reflection... Pozdrawiam!
Napisano 17 Marzec 201212 l Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :) Edytowane 17 Marzec 201212 l przez mindcrusher
Napisano 17 Marzec 201212 l mindcrusher napisał: Kałuże fajnie się robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materiałem wody/szkła, nałożonego minimalnie pod powierzchnią zalanego obiektu z wyciągniętymi vertexami minimalnie ponad nią. Jak tutaj na przykład W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od ręki też się da. :) no to kandydat na górnika roku już jest ;)
Napisano 1 Maj 201212 l Jaka najlepsza metoda na kałuże? Wystarczy właściwie ułożyć kostkę brukową...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto