Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

To m贸j pierszy post. Zaczynam dopiero dzia艂a膰 w 3ds max. Budynek wymodelowany w Sketchupie, reszta w maxie a potem szop.

  • Odpowiedzi 13
  • Wy艣wietle艅 6,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej, bardzo przyjemnie to wyglada.

W ramach czepiania sie - za jasne kaluze. Wygladaja bardziej jak rozlane plamy srebra a nie woda. Odbicia w wodzie sa ciemniejsze niz zrodlo, a ty masz dosc ciemne niebo na obrazku a w wodzie odbija sie bardzo jasne.

powodzenia

Napisano

Tak jak m贸wi mirach. Za jasne odbicia. Bardzo fajne kolory. 艁adny beton. Co to za projekt?

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki za feedback. Rzeczywi艣cie musz臋 poprawi膰 te odbicia.

Projekt to Lakeside House autorstwa e2a w Zurichu.

Napisano

F-ka mowisz ze nie umiesz jak umiesz :) Ja nie potrawie zrobic sensownej kaluzy ;) Co do obrazka to minimalnie kadr mi nie lezy, troche przesunal bym brykle w prawo, moze sprobowal bym w poziomie. Kilka testow nie zaszkodzi. Troche bidnie wyglada otoczenie, jakby ciut za pusto. I wnetrze przelalilas no ale jak na 1x to na prawde chwalic:) Kolorki w sumie fajne.

Napisano

A ze wtr膮c臋 ma艂e pytanie, jaka jest najlepsza metoda na takie ka艂u偶e? Ja zawsze robi艂em blend material, pierwszy by艂 pod艂o偶em, drugi ka艂u偶膮 i odpowiednia maska. Przejdzie to? :) Te tutaj wysz艂y nawet spoko :) I 艂adne zacieki. Ale no te odbicia... ;)

Napisano

Jak pierwsza taka twoja konkretna wizualizacja to SUPER ;]

moje tak ze 100 razy gorsze xd ale niestety musz臋 uczy膰 si臋 z oddania na oddanie ...

呕ycz臋 dalszej owocnej pracy.

Napisano
  • Autor

Godzil - tutaj zrobi艂am na innym kanale maske w reflection slot i zmapowa艂am jak na obrazku.

Napisano

Godzil: blend material jest du偶o wolniejszy od na艂o偶enia odpowiedniej tekstury refl. i gloss. bo musisz tak czy siak obliczyc dwa materialy, nawet jesli maska w tym miejscu jest ca艂kowicie bia艂a albo czarna. W przypadku miejsc gdzie ma by膰 ka艂u偶a powinien byc wysoki/jasny (0xCCCCCC) pixel i w zasadzie ca艂kowicie bia艂y dla gloss. Jesli jest bump dooko艂a to oczywiscie trzeba go wyeliminowa膰 na mijscu ka艂u偶y.

Napisano

Wielkie dzi臋ki Wam za rad臋. Czyli odpowiednio zmapowa膰 obiekt, tekstura chodnika i mapa na reflection...

Pozdrawiam!

Napisano

Ka艂u偶e fajnie si臋 robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materia艂em wody/szk艂a, na艂o偶onego minimalnie pod powierzchni膮 zalanego obiektu z wyci膮gni臋tymi vertexami minimalnie ponad ni膮. Jak tutaj na przyk艂ad

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od r臋ki te偶 si臋 da. :)

Edytowane przez mindcrusher

Napisano
Ka艂u偶e fajnie si臋 robi z odpowiednio wymodelowanego plane-a z materia艂em wody/szk艂a, na艂o偶onego minimalnie pod powierzchni膮 zalanego obiektu z wyci膮gni臋tymi vertexami minimalnie ponad ni膮. Jak tutaj na przyk艂ad

nSndA.png

W blenderze bardzo pomaga z tym sculpting, ale od r臋ki te偶 si臋 da. :)

no to kandydat na g贸rnika roku ju偶 jest ;)

Napisano

Jaka najlepsza metoda na ka艂u偶e? Wystarczy w艂a艣ciwie u艂o偶y膰 kostk臋 brukow膮...

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci