Napisano 1 Czerwiec 201113 l Witam Ostatnio po pracy "ulepiłem" postac. Wiem ze mozna byloby ja "dopiescic". ... Milego ogladania, a wlasciwie "zerkniecia". Uwagi i linki do tutkow mile widziane.
Napisano 1 Czerwiec 201113 l Podoba mnie się jej ubiór i poza. Sama postać też wygląda smacznie. Co mi nie pasuje to buzia jak u aniołka jakiegoś, a do samej szyi to mam wrażenie że patrzę na diablicę. Na nogach znajduje się coś co przypomina pończochy, ale nie jestem tego pewien. Jeśli ma już dwie giwery, to przydałyby się dla nich jakieś kabury. Brakuje mi więc konsekwencji. Z uwag czysto technicznych to prześwietliłeś na renderingu nogę i biodro, a nawet cały jej bok. Muszę przyznać że mam słabość do takich postaci. Możesz zdradzić czy ją modelowałeś albo rzeźbiłeś? Edytowane 1 Czerwiec 201113 l przez Pawlito
Napisano 1 Czerwiec 201113 l Siema ziom =) Ogólny odbiór na plus. Szkoda, że na siłę próbowałeś ją przerysować cartoonowo, bo mogłaby być fajna postać realistyczna, a teraz to się trochę nie trzyma kupy. Tzn proporcje nawet fajne, ale ta głowa... Bym ją całkowicie zmienił - nie pasuje, nie jest ładna, nawet kształt nie ten - no chyba, że ideał kobiety to taka z płaskim czołem by piwo mieć gdzie stawiać xD Ciekawy koncept broni :) Pozdro
Napisano 1 Czerwiec 201113 l Autor kosi>> tak moglem dopracowac. Pojawila sie w mojej glowie koncepcja kabur i pasu do ponczoch... ale zmuszony bylem z pewnych powodow do ukonczenia jej, a z doswiadczenia wiem ze juz do niej bym nie wrocil. (base mesch w max'sie nastepnie do zbrush i render w max) Chris>> witam (kope lat :P) dzieki...no fakt patrzac od dolu do gory czlowiek spodziewa sie innej glowy. Bardziej realistycznej (pelnowymiarowej).
Napisano 2 Czerwiec 201113 l Ładne, ale jak by sie czepiac to dlon i dziwny układ palców, oraz jakby dwie lewe stopy miala, moze wina ujęcia. Pozdrawiam