flesz_gordon Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 witam :) bardzo fajne forum, sczailem ten adres kilka tygodni temu zamieszczam moja ostatnia pracke- robilem to jakies 25 godzin (troche dlugo co?) mile widziane wszelkie uwagi :)
flesz_gordon Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Napisano 22 Czerwiec 2004 i siatka [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > flesz_gordon]
flesz_gordon Napisano 22 Czerwiec 2004 Autor Napisano 22 Czerwiec 2004 emm, no faktycznie heh [Wyedytowany dnia 22-6-2004 > flesz_gordon]
sanki Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 ja bym poprosil jakies inne widoczki, bo z profilu i z tym swiatlem wyglada strasznie plasko, jak dla mnie
Damian Napisano 22 Czerwiec 2004 Napisano 22 Czerwiec 2004 \"en face\" sie pisze. no oswietlenie i materialy.. nom, jeszcze kilka godzin, i bedzie fajnie:)
Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Modleling wydaje sie calkiem ok, jednak materialy sa slabe co rzutuje na ogolny odbior pracy. Co do koloru to mozna by zrobic zloty ze srebrnym, w miejscu oka wstawic czerwony rubin, dziub czarny. Calosc przedstawic na czarnym tle, pozatym umocnic cienie jest ich zbyt malo, z tego wzgledu nie ma zbyt glebi. Wzorki mozna by zalatwic mapa displacement jednak nie moze ona byc zbyt dokladna zeby wygladalo jak odelwane niedokladnie, pozatym bedzie lepiej swiatlo sie rozchodzilo na nim.
flesz_gordon Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 Eko: wiesz..sam sie zastanawialem heh, w filmie jakos sobie radza :) sanki: z zalozenia mialo sie na to patrzec z boku :) rascal: -materialy- jestem w fazie rozgryzania i jeszcze chwile mi zejdzie -rzeczywiscie zloto i srebro bylo by calkiem ciekawe..ale lubie niebieski :D a mapka displacement na mayowym renderze software liczy sie strasznie dlugo....chociaz lepsze efekty dzieki za odzew PS: gdzie tu na ODYNA ładuje sie avatar?
Orion Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Tak OT to na czarnym tle lepiej by wyglądała :)
Rascal Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 Jesli chodzi o natywny rendering displacement w Maya, to nieporozumienie... w bardziej skomplikowanych mapach DSP, tak wiec radze zastosowac tu sub-pixel displacement ktory jest dostepny pod MR. Nawiazujac ogolnie do rendererow ich GI czy innych bajerow liczy sie jakosc sama w sobie, czyli juz nie mowie o poprawnosci ficzynej ale o jakosci wygladzania krawedzi, zastosowanych filtrow ktore nam daja ostre nie zblurowane rendery, piekne refleksy oraz refrakcje i mase innych rzeczy nad ktorymi sie normlanie nikt nie zastanawia, zaslepiony wszech obecnym haslem GLOBAL ILLUMINATION.
flesz_gordon Napisano 23 Czerwiec 2004 Autor Napisano 23 Czerwiec 2004 MR za bardzo nie kumam, narazie obczajam software swoja droga w necie na temat MR jest raptem 3 tuty do majki albo ja taki poszukiwacz.. [Wyedytowany dnia 23-6-2004 > flesz_gordon]
sanki Napisano 23 Czerwiec 2004 Napisano 23 Czerwiec 2004 avatar to w panelu sterowania/Opcje jest takie pole w edycji profilu jak avatar URL jeszcze jedna rzecz to język wydaje mi się taki kwadratowy i nijaki na tle całości
Eko Napisano 24 Czerwiec 2004 Napisano 24 Czerwiec 2004 Po drugiej stronie tej maski chyba tez maja byc te \"piora\" czy cokolwiek to jest.
opor Napisano 30 Czerwiec 2004 Napisano 30 Czerwiec 2004 StarGate...czyli klimaty egipskie... Maska wzorowana na Horusie...jezeli tak..to wywal te wzorki..tzn zastap je innymi bo te wcale nie pasuja ... Update: Warto zerknac: http://www.spaceart.de/Artikel/c240.shtml http://www.stargate3d.fsnet.co.uk/Images/Horus/Horus_15FR.jpg [Wyedytowany dnia 30-6-2004 > opor] [Wyedytowany dnia 30-6-2004 > opor] [Wyedytowany dnia 30-6-2004 > opor]
Master of the best Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 ja mam pytanko, jak sie nosi taka maskę pokasz ją na twarzy
opor Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Nie jestem autorem pracy ale moge ci powiedziec. 1. zobacz pierwszy link ktory podalem. 2. Maske nosisz na glowe (heh) ale czesc ktora symbolizuje jednego z bogow znajdujie sie nd glowa. Na glowie znajduje sie \"szyja\" maski. A co do zakladania... Ogladales film? Jezeli nie to tak na szybko. Przez wcisniecie \"knefelka\" maska sie sklada od gory do dolu, konczac w okolicy szyji noszacego, pozostawiajac jedynie tak jakby naszyjnik.
darkelf Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 hmm a mi to przypomina koncept fenga... to po pierwsze. po drugie kolorystyka jak z muminkow... :P. po trzecie modeling jest ok, tylko jak pokazales troche inny rzut... widac, ze korzystales z jednego materialu referencyjnego, bocznego... bo tak mi sie wydaje, ze ten obiekt ma ciagle jedna grubosc, co chyba nie jest zamierzonym efektem.
flesz_gordon Napisano 1 Lipiec 2004 Autor Napisano 1 Lipiec 2004 tak-feng, i korzystalem z jednego rzutu, z zalozenia mialo sie to ogladac z \"side\"... odgrzebaliscie temat, juz zchodzil w niepamiec
opor Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 A co? Juz nie bedziesz go konczyl? Mi sosbiscie sie bardzo podoba pomysl...
SiD Napisano 1 Lipiec 2004 Napisano 1 Lipiec 2004 Textura mi sie podoba, calkiem przy sobie tlyko ona jest za jasna , powienienes ja zrobic bardziem metalowa, .... Ale to przeciesz nie mósi by dokladnie to samo co w filmie... zróba do niej jakies tlo , albo zrób ogólnie jakos ciekawa scene ....
flesz_gordon Napisano 1 Lipiec 2004 Autor Napisano 1 Lipiec 2004 z tym dam sobie spokoj...teraz zajmuje sie inna pracka :)
Rekomendowane odpowiedzi