Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modleling wydaje sie calkiem ok, jednak materialy sa slabe co rzutuje na ogolny odbior pracy.

 

Co do koloru to mozna by zrobic zloty ze srebrnym, w miejscu oka wstawic czerwony rubin, dziub czarny. Calosc przedstawic na czarnym tle, pozatym umocnic cienie jest ich zbyt malo, z tego wzgledu nie ma zbyt glebi.

 

Wzorki mozna by zalatwic mapa displacement jednak nie moze ona byc zbyt dokladna zeby wygladalo jak odelwane niedokladnie, pozatym bedzie lepiej swiatlo sie rozchodzilo na nim.

Napisano

Eko: wiesz..sam sie zastanawialem heh, w filmie jakos sobie radza :)

 

sanki: z zalozenia mialo sie na to patrzec z boku :)

 

rascal:

-materialy- jestem w fazie rozgryzania i jeszcze chwile mi zejdzie

-rzeczywiscie zloto i srebro bylo by calkiem ciekawe..ale lubie niebieski :D a mapka displacement na mayowym renderze software liczy sie strasznie dlugo....chociaz lepsze efekty

 

dzieki za odzew

 

PS: gdzie tu na ODYNA ładuje sie avatar?

Napisano

Jesli chodzi o natywny rendering displacement w Maya, to nieporozumienie... w bardziej skomplikowanych mapach DSP, tak wiec radze zastosowac tu sub-pixel displacement ktory jest dostepny pod MR.

 

Nawiazujac ogolnie do rendererow ich GI czy innych bajerow liczy sie jakosc sama w sobie, czyli juz nie mowie o poprawnosci ficzynej ale o jakosci wygladzania krawedzi, zastosowanych filtrow ktore nam daja ostre nie zblurowane rendery, piekne refleksy oraz refrakcje i mase innych rzeczy nad ktorymi sie normlanie nikt nie zastanawia, zaslepiony wszech obecnym haslem GLOBAL ILLUMINATION.

Napisano

avatar to w panelu sterowania/Opcje jest takie pole w edycji profilu jak avatar URL

 

jeszcze jedna rzecz to język wydaje mi się taki kwadratowy i nijaki na tle całości

Napisano

Nie jestem autorem pracy ale moge ci powiedziec.

1. zobacz pierwszy link ktory podalem.

2. Maske nosisz na glowe (heh) ale czesc ktora symbolizuje jednego z bogow znajdujie sie nd glowa.

Na glowie znajduje sie \"szyja\" maski.

 

A co do zakladania...

Ogladales film?

Jezeli nie to tak na szybko.

Przez wcisniecie \"knefelka\" maska sie sklada od gory do dolu, konczac w okolicy szyji noszacego, pozostawiajac jedynie tak jakby naszyjnik.

Napisano

hmm a mi to przypomina koncept fenga... to po pierwsze.

po drugie kolorystyka jak z muminkow... :P.

po trzecie modeling jest ok, tylko jak pokazales troche inny rzut... widac, ze korzystales z jednego materialu referencyjnego, bocznego... bo tak mi sie wydaje, ze ten obiekt ma ciagle jedna grubosc, co chyba nie jest zamierzonym efektem.

Napisano

Textura mi sie podoba, calkiem przy sobie tlyko ona jest za jasna , powienienes ja zrobic bardziem metalowa, ....

 

Ale to przeciesz nie mósi by dokladnie to samo co w filmie... zróba do niej jakies tlo , albo zrób ogólnie jakos ciekawa scene ....




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności