Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Plymouth Road Runner 1969


illusion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przedstawiam pracę nad którą ostatnio siedziałem.

Tylko studio, dużo czasu nad tym zeszło nie wiem czy się opłacało... w sensie rezultatów.

Chciałbym jeszcze jakąś kompozycję zrobić, ale umiejętności za cienkie.

 

Wszelka krytyka i komentarze mile widziane.

Pzdr.

illusion

 

 

343vq.jpg

 

333iq.jpg

 

322v.jpg

 

272gg.jpg

 

352cv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Model zdjąłem z galerii( nie wiedziałem że można samodzielnie...) i przeniosłem do WIPa, ponieważ...

Chciałbym prosić o pomoc w renderingu, bardzo lubię ten model i chciałbym go lepiej zaprezentować, zamieszczam ostatni render i budowę mojego studia( próbowałem wzorować się na artykule o fot. bugatti z cgcars).

Studio to kilka plane'ów i 4 standardowe spoty skierowane w górę na białego plane'a.

W vray environment reflection jest mapa hdri.

Jak znajdę artykuł, pokażę o co mi mniej więcej chodzi...

 

 

studiouj.jpg

 

41786333.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda to za ciekawie, jak pomóc też do końca nie wiem, bo nie wiem co chcesz uzyskać. Jeżeli nie masz konkretnej wizji, to lepiej wziąć jakieś zdjęcia/rendery, które Ci się podobają i próbować osiągnąć podobny rezultat. Wtedy też łatwiej będzie podpowiedzieć, co zrobić aby uzyskać konkretny efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę że próbowałeś odwzorować setup realnego studia, co jak widać w wirtualnych warunkach nie zawsze przynosi pożądane rezultaty. Ja bym na ten górny softbox wrzucił samoświecący materiał z mapą gradient, a zwykłe światła skierował bezpośrednio na karoserie(jedno główne, które da wyraźniejsze cienie i resztę doświetlające). Kamerę przydałoby się dać trochę niżej, wydłużyć ogniskową (zmniejszyć FOV) i wywalić dof. Nie napisze o konkretnych ustawieniach vraya bo się na nim nie znam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę nad tym posiedziałem, ale czy wystarczy?

Jak kontrolujecie poszczególne ujęcia? Czy dla każdego ustawiacie światła od nowa itd, czy macie na to jakiś ciekawy sposób?

Nie za bardzo udaje mi się kontrolować hdri w scenie, próbuję odbić ja na sferze i na tej podstawie zorientować się co i jak, ale czy nie ma na to efektywniejszego sposobu...

Będę wdzięczny za wszelką krytykę i wskazówki.

 

Pzdr.

Illusion

 

n46.png

 

n42.png

 

n40.png

 

n40q.jpg

 

n47w.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie nie najgorsze, na wcześniejszych ujęcia mało ciekawe i jak ustawiasz samochód tak jak na pierwszym renderze to skręć koła żeby było widać felgę a nie samą oponę. Podłoga w ogóle mi nie pasuje, przydało by się zrobić coś ciekawszego np. http://www.cg-cars.com/attachment.php?attachmentid=56775&d=1296871249 . Nie należy też się bać obróbki, chociaż podbić kontrast bo czyste rendery zazwyczaj troche mdłe wychodzą http://pecet3d.8p.pl/konnekt/playmoutjh.jpg (tak na szybko ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, fajnie wyszedł.

Zanim bym to osiągnął w maxie, to jeszcze sporo czasu by upłynęło...

No właśnie, czy renderowanie na warstwach jest rozwiązaniem w takich sytuacjach?

Dzięki za cenne wskazówki, postaram się większą uwagę zwrócić na obróbkę.

Patrzę jeszcze na drugi załącznik z cg cars, w oczy rzucają się piękne chromy, czy je trzeba mocno doświetlić żeby były tak jasne i widoczne, czy jak osiąnąć taki efekt?

Materiały w tym chrom mam z vraymaterials.de i wydawało mi się, że są ok.

Ale u mnie jest bardzo ciemno w porównaniu do tego plymoutha z Twojego załącznika.

 

Dzięki

illusion

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam chromy są jaśniejsze, bo studio (otoczenie) też jest jaśniejsze, a wygląd chromów zależy właśnie od tego co się w nim odbija. Jak renderujesz to staraj się unikać przepaleń (jak to na dachu) bo potem przy obróbce nic się z tym nie da zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ee hm no więc po urlopie wróciłem do swojego autka...

 

To chyba już ostatnie rendery, czas wziąć się za coś nowego.

Dzięki Pecet za pomoc i wskazówki, chciałbym następny projekt podciągnąć w tej kwestii mocniej.

 

 

new4k.jpg

 

new3e.jpg

 

new2yj.jpg

 

new3v1.jpg

 

new4v2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda autko wyglada na w miare proste :) Tylko przednie kola mi torche nie pasuja sa jak dla mnie za duze. A co do renderkow to czemu wersje studyjna oswietlasz hdrka z drzewami?? jak juz to znajdz hdrki studia albo pobaw sie ze swiatlami bez hdrki. I daj jakies swiatlo na studio niech cos sie w nim dzieje bo nie wyglada za dobrze jednolita ciemna plama za autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

Wszystkie uwagi mile widziane :)

Render miał być ciemny, taki był plan...

Faktycznie hdr jest z drzewami :) ale będę musiał nabyć chyba wreszcie jakieś ciekawsze.

 

A jak Wy oświetlacie swoje studia? Używacie tylko świateł vrayowych czy mieszacie z innymi? tu są dwa źródła światła, i w zasadzie jedno by pewnie też starczyło

 

Tak, dwa ostatnie to te wyżej tylko trochę stuningowane.

Edytowane przez illusion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności