n-pigeon Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 (edytowane) Bitwa zostaje przedłużona do 9.07 Temat nowej bitwy modeli to TARCZA Przypominam że jest to bitwa na same modele bez tekstur! Limity: Do 3 000 TRISÓW Textury: maksymalny rozmiar każdej textury to 1024 px. Dozwolone mapy: normale, bump, alpha, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że ich łączny rozmiar nie przekroczy odgórnego limitu Ogólny, przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur: diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + glow map 512x512 px itd. nie prawidłowy zbiór tekstur: 2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp. REGULAMIN (PRZECZYTAJ!): Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/textury. Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do ankiety. Wątek musi mieć prefix GAMB Model 28:[Tytuł] Gdy skończymy nasz model dodajemy miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona. Jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę. Na obrazku musi się znaleźć : - render modelu REAL TIME -rendery z vraya czy innego mentala nie będą brane pod uwagę - smooth shaded model - siatka - flat textury TIME LIMIT: Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 11.06.2011) a kończy się dnia 26.06.2011 o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca. Nagrody: Dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl. W razie wątpliwości i pytań, piszcie w tym temacie. Jak czegoś zapomniałem to dopisze. Powodzenia życzę, udanych modeli i ostrych textur, wszystkim którzy wezmą udział (a liczę że więcej niż 5 osób). Edytowane 28 Czerwiec 2011 przez n-pigeon
Przybysz Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 (edytowane) Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur. Edytowane 11 Czerwiec 2011 przez Przybysz
n-pigeon Napisano 11 Czerwiec 2011 Autor Napisano 11 Czerwiec 2011 Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur. zgadza się
n-pigeon Napisano 28 Czerwiec 2011 Autor Napisano 28 Czerwiec 2011 o sorry zapomniałem że ta bitwa miała być krótsza xD Przedłużam, pokończcie modele :P nie da się zrobić sondy z jednej pracy :D
n-pigeon Napisano 11 Lipiec 2011 Autor Napisano 11 Lipiec 2011 hmmm czemu dałem 9.07 :| powinno być 10 ... jutro będzie sonda sorry za opóźnienia :)
n-pigeon Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 gdzieś po drodze się zgubiłem ale już jest! xD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się