Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Bitwa zostaje przedłużona do 9.07

 

Temat nowej bitwy modeli to TARCZA

 

Przypominam że jest to bitwa na same modele bez tekstur!

 

Limity:

 

  • Do 3 000 TRISÓW

 

 

  • Textury: maksymalny rozmiar każdej textury to 1024 px. Dozwolone mapy: normale, bump, alpha, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że ich łączny rozmiar nie przekroczy odgórnego limitu
     
    Ogólny, przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur:
    diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + glow map 512x512 px itd.
     
    nie prawidłowy zbiór tekstur:
    2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp.

 

REGULAMIN (PRZECZYTAJ!):

 

Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/textury.

Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do ankiety.

Wątek musi mieć prefix GAMB Model 28:[Tytuł]

 

Gdy skończymy nasz model dodajemy miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona.

 

Jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę.

 

Na obrazku musi się znaleźć :

- render modelu REAL TIME -rendery z vraya czy innego mentala nie będą brane pod uwagę

- smooth shaded model

- siatka

- flat textury

 

TIME LIMIT:

Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 11.06.2011) a kończy się dnia 26.06.2011 o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca.

 

Nagrody:

 

Dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl.

 

 

 

W razie wątpliwości i pytań, piszcie w tym temacie. Jak czegoś zapomniałem to dopisze.

 

Powodzenia życzę, udanych modeli i ostrych textur, wszystkim którzy wezmą udział (a liczę że więcej niż 5 osób).

Edytowane przez n-pigeon

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur.

Edytowane przez Przybysz

Napisano
  • Autor
Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur.

 

zgadza się

Napisano
  • Autor

o sorry zapomniałem że ta bitwa miała być krótsza xD

 

Przedłużam, pokończcie modele :P nie da się zrobić sondy z jednej pracy :D

Napisano
  • Autor

hmmm czemu dałem 9.07 :| powinno być 10 ... jutro będzie sonda sorry za opóźnienia :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności