Napisano 11 Czerwiec 201113 l Bitwa zostaje przedłużona do 9.07 Temat nowej bitwy modeli to TARCZA Przypominam że jest to bitwa na same modele bez tekstur! Limity: Do 3 000 TRISÓW Textury: maksymalny rozmiar każdej textury to 1024 px. Dozwolone mapy: normale, bump, alpha, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że ich łączny rozmiar nie przekroczy odgórnego limitu Ogólny, przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur: diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + glow map 512x512 px itd. nie prawidłowy zbiór tekstur: 2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp. REGULAMIN (PRZECZYTAJ!): Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/textury. Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do ankiety. Wątek musi mieć prefix GAMB Model 28:[Tytuł] Gdy skończymy nasz model dodajemy miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście. Bez miniaturki uznaje ze praca w wątku jest nieskończona. Jeżeli chcecie żeby model był pokazany z więcej niż jednego ujęcia dodajcie obraz o szerokości 800x i wysokość dowolna, czyli możecie upchać ile chcecie np. 800x4000 i ja to wrzucam w sondę. Na obrazku musi się znaleźć : - render modelu REAL TIME -rendery z vraya czy innego mentala nie będą brane pod uwagę - smooth shaded model - siatka - flat textury TIME LIMIT: Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 11.06.2011) a kończy się dnia 26.06.2011 o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca. Nagrody: Dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl. W razie wątpliwości i pytań, piszcie w tym temacie. Jak czegoś zapomniałem to dopisze. Powodzenia życzę, udanych modeli i ostrych textur, wszystkim którzy wezmą udział (a liczę że więcej niż 5 osób). Edytowane 28 Czerwiec 201113 l przez n-pigeon
Napisano 11 Czerwiec 201113 l Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur. Edytowane 11 Czerwiec 201113 l przez Przybysz
Napisano 11 Czerwiec 201113 l Autor Czyli po nowemu i nie robimy diffuse i specular. Zmylił mnie przykład poprawnego zbioru textur. zgadza się
Napisano 28 Czerwiec 201113 l Autor o sorry zapomniałem że ta bitwa miała być krótsza xD Przedłużam, pokończcie modele :P nie da się zrobić sondy z jednej pracy :D
Napisano 11 Lipiec 201113 l Autor hmmm czemu dałem 9.07 :| powinno być 10 ... jutro będzie sonda sorry za opóźnienia :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto