G.P Napisano 22 Czerwiec 2011 Share Napisano 22 Czerwiec 2011 Wygląda na to, że NewTek zmienił kurs i szumnie zapowiadany, kompletnie nowy produkt - następca LightWave'a - program CORE nie ukaże się. Zamiast tego firma będzie stopniowo przepisywać i włączać nowe funkcje technologii CORE do obecnego LightWave'a. Więcej na forum NewTek-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 22 Czerwiec 2011 Share Napisano 22 Czerwiec 2011 Eeee a to nie od początku tak miało być? Z tego co pamiętałem CORE to była nazwa kodowa projektu. Dobrze że coś się ruszyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.P Napisano 22 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2011 Eeee a to nie od początku tak miało być? Z tego co pamiętałem CORE to była nazwa kodowa projektu. Dobrze że coś się ruszyło. Nie. To miał być zupełnie nowy program, scalający modelera i layouta, napisany w C++ z wykorzystaniem biblioteki Qt, co za tym idzie wieloplatformowy (również w wersji na Linuksa), posiadający możliwość podpięcia praktycznie dowolnego języka skryptowego (domyślnie używany miał być Python) z bardzo elastyczną architekturą poprzez kompletnie otwarty system SDK. Ponadto, co dla użytkowników LightWave'a jest nie lada gratką, program miał posiadać modelowanie parametryczne. Do tego możliwość animowania każdego parametru, dynamikę opartą o silnik Bullet, mocno konfigurowalny interface, a przede wszystkim węzły (nody) umożliwiające łączenie różnych parametrów różnych elementów (taka namiastka Houdiniego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 23 Czerwiec 2011 Share Napisano 23 Czerwiec 2011 Oj, chłopcy się chyba przeliczyli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 23 Czerwiec 2011 Share Napisano 23 Czerwiec 2011 To miał być zupełnie nowy program, scalający modelera i layouta, napisany w C++ z wykorzystaniem biblioteki Qt, co za tym idzie wieloplatformowy (również w wersji na Linuksa), posiadający możliwość podpięcia praktycznie dowolnego języka skryptowego (domyślnie używany miał być Python) z bardzo elastyczną architekturą poprzez kompletnie otwarty system SDK. Ponadto, co dla użytkowników LightWave'a jest nie lada gratką, program miał posiadać modelowanie parametryczne. Do tego możliwość animowania każdego parametru, dynamikę opartą o silnik Bullet, mocno konfigurowalny interface, a przede wszystkim węzły (nody) umożliwiające łączenie różnych parametrów różnych elementów (taka namiastka Houdiniego). musze przyznac ze wyglada to jak swietna wishlista. Szkoda ze nie wyszlo. Z tego co widzialem na sieci, niektorzy ludzie są "lekko" zirytowani tym faktem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kazka80 Napisano 23 Czerwiec 2011 Share Napisano 23 Czerwiec 2011 (edytowane) "Z tego co widzialem na sieci, niektorzy ludzie są "lekko" zirytowani tym faktem." taaa, zirytowani - zwlaszcza Ci ktorzy nigdy w LW nie pracowali... lub dawien dawno to czynili. mysle, ze dobrze sie stalo. A sprzedaz LW10 na tyle ich zaskoczyla, ze postanowili nie rozbijac lecz konsolidowac calosc :) pa :) Edytowane 23 Czerwiec 2011 przez kazka80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbaqbaMAX3D Napisano 23 Czerwiec 2011 Share Napisano 23 Czerwiec 2011 Kaśka z tego co pamiętam ta opcja nie byla darmową i pare osób może być w rozterce : .......( pomijam krzykaczy wszędzie ich pełno i jak widać nie jest to tylko nasza specjalność... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viater Napisano 26 Czerwiec 2011 Share Napisano 26 Czerwiec 2011 Dla mnie to dobra wiadomość, bo już się bałem że narzędzie, które najlepiej leży mi w ręku skończy wraz z rozwojem Cora. Już nawet zacząłem się uczyć maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kapcioszek Napisano 28 Czerwiec 2011 Share Napisano 28 Czerwiec 2011 Wiadomość świetna bo interface Core nie miał nic wspólnego z LW. Szczerze mówiąc od nowych okienek wolę poprawny export fbxa uwzględniający vertex color mapy oraz import fbx uwzględniający uvki :) Oby tylko nie łączyli modelera z layoutem bo możliwość edycji pliku sceny wydaje mi się nieoceniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 30 Czerwiec 2011 Share Napisano 30 Czerwiec 2011 (edytowane) Dla mnie rownie wielkim zaskoczeniem jak to ze anulowano Core, byla reakcja ludzi. Nie jestem w stanie zrozumiec jak ktos kto mial okazje pracowac na Core i LW, chcial powrotu tego ostatniego. Core byl szalenie niedopracowany; malo wygodny interfejs, jeszcze nie zaimplementowane kosci czy renderer, tymczasowy brak mozliwosci proceduralnego modelingu, wlasciwie ciezko go bylo nawet nazwac wersja alfa. Ale to co bylo, mialo zdecydowanie wiekszy potencjal od LW. Oj, chłopcy się chyba przeliczyli... To nawet nie to. Projekt zaczal siadac w chwili, gdy w "niewyjasnionych okolicznosciach" zniknąl glowny inzynier projektu. Zalorze sie ze przyczyny byly podobne do tych towarzyszacych odejsciu starej ekipy programistow, klepiacych teraz przy modo... Edytowane 30 Czerwiec 2011 przez Alibaba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 30 Czerwiec 2011 Share Napisano 30 Czerwiec 2011 Zalo*że sie ze przyczyny byly podobne do tych towarzyszacych odejsciu starej ekipy programistow, klepiacych teraz przy modo... Czyli jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się