Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich.

To pierwsza praca, którą wrzucam na forum. Poziom jeszcze marny ale pracuję nad tym.

Oto link : http://www.youtube.com/watch?v=OeSM-1Jpwwc

 

Teraz moje problemy ;)

1. Jak zmodyfikować plik audio żeby audiofloat nie robił mu parkinsona? Aktualnie trochę to opanowałem, przez dodanie modulacji, ale teraz średnio ma sync z biciem strun które jest w podkładzie.

 

2. Cegiełki mają są samą texturę. czy jest jakiś sposób na zrandomizowanie offestu, inny niż ustawianie go dla każdej oddzielnie?

 

3. Dzwiek . ktory jest w animacji, to mój głos i gitarka ;P nagrane domowymi sposobami.. teraz chciałbym aby to brzmiało bardziej "ulicznie" żeby dźwięk nie był taki płaski..

 

Dziękuję z góry za konstruktywną krytykę ;)

 

ps. to jest praca na zaliczenie, 2 semestru zajęc z animacji komputerowej. Zadaniem było użycie audio float w animacji.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

\OO/

Tak się zbiegło że akurat z głośnika leci Sodom - Hellfire :) podbiło mi klimat hehe.

Napisano
  • Autor
Mógłby trochę paluchami poruszać zamiast tak masturbować ten gryf...

 

Hehe :D no właśnie, ogólnie wiem, już to słyszałem, ale uznałem, że jak audio float to będzie wszystko na tym oparte, i nie za bardzo to wygląda realistycznie.

 

Miało być trochę śmiesznie, taka konwencja diabeł + muzyka country ;P wyszło jak wyszło. projekt póki co porzucony, aktualnie zabrałem się za modelowanie otoczenia dla zaczątków mojej pracy licencjackiej (też animacja).

 

I tutaj może od razu zapytam. Czym polecacie rigować postaci do takich w miarę dynamicznych animacji? Cat, bones, biped? Póki co ogarniam tylko trochę CAT'a ale jak coś jest lepsze to wole się zacząć tego uczyć niż brnąć w CAT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności