herm Napisano 23 Czerwiec 2011 Share Napisano 23 Czerwiec 2011 Witam wszystkich. To pierwsza praca, którą wrzucam na forum. Poziom jeszcze marny ale pracuję nad tym. Oto link : http://www.youtube.com/watch?v=OeSM-1Jpwwc Teraz moje problemy ;) 1. Jak zmodyfikować plik audio żeby audiofloat nie robił mu parkinsona? Aktualnie trochę to opanowałem, przez dodanie modulacji, ale teraz średnio ma sync z biciem strun które jest w podkładzie. 2. Cegiełki mają są samą texturę. czy jest jakiś sposób na zrandomizowanie offestu, inny niż ustawianie go dla każdej oddzielnie? 3. Dzwiek . ktory jest w animacji, to mój głos i gitarka ;P nagrane domowymi sposobami.. teraz chciałbym aby to brzmiało bardziej "ulicznie" żeby dźwięk nie był taki płaski.. Dziękuję z góry za konstruktywną krytykę ;) ps. to jest praca na zaliczenie, 2 semestru zajęc z animacji komputerowej. Zadaniem było użycie audio float w animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROPA Napisano 2 Lipiec 2011 Share Napisano 2 Lipiec 2011 jestem fanem.... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Papa Pio Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 Mógłby trochę paluchami poruszać zamiast tak masturbować ten gryf... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robertus Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 \OO/ Tak się zbiegło że akurat z głośnika leci Sodom - Hellfire :) podbiło mi klimat hehe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
herm Napisano 23 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 23 Lipiec 2011 Mógłby trochę paluchami poruszać zamiast tak masturbować ten gryf... Hehe :D no właśnie, ogólnie wiem, już to słyszałem, ale uznałem, że jak audio float to będzie wszystko na tym oparte, i nie za bardzo to wygląda realistycznie. Miało być trochę śmiesznie, taka konwencja diabeł + muzyka country ;P wyszło jak wyszło. projekt póki co porzucony, aktualnie zabrałem się za modelowanie otoczenia dla zaczątków mojej pracy licencjackiej (też animacja). I tutaj może od razu zapytam. Czym polecacie rigować postaci do takich w miarę dynamicznych animacji? Cat, bones, biped? Póki co ogarniam tylko trochę CAT'a ale jak coś jest lepsze to wole się zacząć tego uczyć niż brnąć w CAT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 Każdy system jest dobry. Kwestia przyzwyczajenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się