Napisano 23 Czerwiec 201113 l Witam wszystkich. To pierwsza praca, którą wrzucam na forum. Poziom jeszcze marny ale pracuję nad tym. Oto link : http://www.youtube.com/watch?v=OeSM-1Jpwwc Teraz moje problemy ;) 1. Jak zmodyfikować plik audio żeby audiofloat nie robił mu parkinsona? Aktualnie trochę to opanowałem, przez dodanie modulacji, ale teraz średnio ma sync z biciem strun które jest w podkładzie. 2. Cegiełki mają są samą texturę. czy jest jakiś sposób na zrandomizowanie offestu, inny niż ustawianie go dla każdej oddzielnie? 3. Dzwiek . ktory jest w animacji, to mój głos i gitarka ;P nagrane domowymi sposobami.. teraz chciałbym aby to brzmiało bardziej "ulicznie" żeby dźwięk nie był taki płaski.. Dziękuję z góry za konstruktywną krytykę ;) ps. to jest praca na zaliczenie, 2 semestru zajęc z animacji komputerowej. Zadaniem było użycie audio float w animacji.
Napisano 4 Lipiec 201113 l \OO/ Tak się zbiegło że akurat z głośnika leci Sodom - Hellfire :) podbiło mi klimat hehe.
Napisano 23 Lipiec 201113 l Autor Mógłby trochę paluchami poruszać zamiast tak masturbować ten gryf... Hehe :D no właśnie, ogólnie wiem, już to słyszałem, ale uznałem, że jak audio float to będzie wszystko na tym oparte, i nie za bardzo to wygląda realistycznie. Miało być trochę śmiesznie, taka konwencja diabeł + muzyka country ;P wyszło jak wyszło. projekt póki co porzucony, aktualnie zabrałem się za modelowanie otoczenia dla zaczątków mojej pracy licencjackiej (też animacja). I tutaj może od razu zapytam. Czym polecacie rigować postaci do takich w miarę dynamicznych animacji? Cat, bones, biped? Póki co ogarniam tylko trochę CAT'a ale jak coś jest lepsze to wole się zacząć tego uczyć niż brnąć w CAT.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto