sewo Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam, chwile mnie tu nie bylo... ale chcialem zalozyc teczke zeby miec motywacje do robienia czegos i to chyba najlepszy sposob zeby sie czegos nauczyc,bardzo bym prosil o krytyke. Ucze sie modelowania tylko bo na wiecej mi komp nie pozwala chociaz i z tym tez ciezko. Na struny zabraklo pamieci RAM ;p doslownie... Pierwsze wypociny : Edytowane 27 Czerwiec 2011 przez sewo Nie zapoznanie sie z regulaminem
Vega Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Inky Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Witam Jakoś progi za wysokie mi się wydają i podstrunica za płaska, reszta prezentuje się dobrze, nie widać żadnych baboli... Pozdrawiam
sewo Napisano 5 Lipiec 2011 Autor Napisano 5 Lipiec 2011 kolejny model, niby prosta bryla ale czekam na uwagi. Jedno pytanie jeszcze, co zrobic zeby clay rendery lepiej wygladaly, lepszy detal zeby bylo widac ?
sewo Napisano 9 Lipiec 2011 Autor Napisano 9 Lipiec 2011 tutaj kolejny obiekt,-nauka modelowania... miala to byc plyta glowna co wyszlo sami ocencie...
sewo Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Kolejny model wydlubany ostatnio, krytyka oraz uwagi mile widziane.
sewo Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 mam takie pytanie, zrobilem sobie model glosnika nadalem materialy i chcialbym sie dowiedziec co zrobic zeby wygladalo to bardziej realistycznie? renderowalem w MR, chodzi mi o to ze np.na membrane dalem material ustawilem bumpa itp. i srednio to wyglada,tak samo z materialem drewna.. jakies rady ?
Dynamico Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Bitmapa drewna, która wygląda jak fragment paneli podłogowych raczej tu się nie nadaje. Takie przedmioty jakie teraz robisz zazwyczaj pokazuje się z bliska i powinieneś zadbać o jakość bitmap, których użyjesz przy tworzeniu materiałów. Zwróć również uwagę na prawidłowe mapowanie, tak aby np. kierunek słojów drewna był prawidłowo (naturalnie) ułożony.
sewo Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 pokombinowalem troche i cos takiego wyszlo, lepsze ? gorsze ?, nie wiem jak ustawic zeby z kazdej strony słoje w jedna strone szly, pomoze ktos ?
Salameander Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Zakładam że korzystasz z 3D max. Tutaj masz tutorial powinien być pomocny w ustawieniu texturki.
sewo Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 zrobilem sobie taka mala scenke, i mam jeden problem: pojawilo mi sie na podlodze jakies cus i nie wiem czym to jest spowodowane, chodzi o te jakby rysy, i tylko w tym miejcu ktore jest zaznaczone . ?
sewo Napisano 20 Listopad 2011 Autor Napisano 20 Listopad 2011 Chcialem pokazac wam kolejne wypociny ;p taki oto fotel, gdzies zobaczylem taki design i postanowilem sprobowac w maxie cos podobnego otrzymac, co myslicie o czyms takim ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się