Skocz do zawartości

Salameander

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Salameander's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Zaznaczam że sam licho sobie radze w zbrushu z anatomią ale postaram się pomóc. Dokończ model nie pozostawiaj śladów po clay brushu używaj więcej wygładzania a potem jeszcze dopieść miejsce standardowym brushem. Włosy i brode rób na innej warstwie byś mógł je wyłączyć i obejrzeć anatomicznie czaszkę, generalnie dopracuj bryłę lepiej zdefiniuj poszczególne elementy wygładź zmarszczki u dziadka i postaraj się zrobić je bardziej naturalne wygładź uszy. Jest sporo do roboty ale spoko wyrobisz się, sam walczę by nie robić tak zaśmieconych modeli. Staraj się kiedy możesz obserwować i wyciągnąć wnioski, oglądaj prace innych. Dobrym pomysłem jest też ściągniecie bazy i porobienie na niej czegoś czy ściągnięcie gotowej czyjejś pracy i poobracanie sobie jej chodzi oto byś mógł zaobserwować jak zbudować lepszą formę w tym samym środowisku (zbrushu).
  2. Tak masz racje za kark się jeszcze nie brałem :)... masz pomysły jak można iść dalej? Co poprawić i w jaki sposób osiągnąć lepsza jakoś całościowo?
  3. Super Indian większość sculptów jakie robisz nie przypadła mi do gustu lecz są dobrze zrobione natomiast pani powyżej jest naprawde fajna, pozostaje mi brać przykład i wziąć się do roboty :). A by niebyło bez obrazka coś odemnie.
  4. Fajna główka Cyanide, Shotterexczekam na dalsze prace i progres :) a co do Qtit to przypomina mi twoja praca arty demonów z książki malowany człowiek:P. ostatnio trochę dłubie i to co mam na razie... zobaczymy na ile PC pozwoli mi wejść w szczegół
  5. Witam. Jako że odłożyłem na razie zabawę w Zbrushu ponieważ komputer mam za słaby na detal postanowiłem wziąć się za blendera i 3d max, by przy okazji zrobić sensowną topologię do Zbrusha jak i nauczyć się robienia modeli do gier. Oto i moja pierwsza próba wymodelowania głowy chcę by to byłą głowa low poly, choć nie wiem ile powinna mieć trisów i tutaj zwracam się do was o rady i sugestie. A mianowicie ile trisów taka główka powinna mieć, czy dobrze zrobiona jest topologia, ułożenie siatki, jak to widzicie co poprawić by bardziej to przypominało głowę :). Dalsze zmagania... Głowa nie skończona ale mimo to zacząłem ciało. Proszę o sugestię jak poprawić model by bardziej kobiecy był dotyczy to głowy i tułowia. Pozdrawiam.
  6. Zakładam że korzystasz z 3D max. Tutaj masz tutorial powinien być pomocny w ustawieniu texturki.
  7. Siema też jestem nowy i nie mam wystarczającego doświadczenia by doradzać ale w moim przypadku bardzo przydały się te oto filmiki: http://www.youtube.com/user/rkingslien Facet fajnie tam pokazuje budowę ludzkiej czaszki :) Powodzenia!
  8. Witam ostatnimi czasy bawię się w 3d max i po przerobieniu kilku tutoriali nasuneło mi się kilka pytań związanych z prawidłowym wyglądem i ułożeniem siatki na modelach. W jednym z tutoriali jaki przerobiłem autor zwraca uwagę na to by nie pozostawiać siatki w kształcie trójkąta(2), z tego co zrozumiałem ponieważ może okazać się problematyczne późniejsze texturowanie z tego co pamiętam i o ile znajomość języka obcego mnie nie zawodzi. Dlatego chciałbym zasięgnąć waszej porady i dowiedzieć się jakie niesie ze sobą konsekwencje pozostawienie takiego trójkąta i jak to się ma do modelu pierwszego przedstawionego na obrazku poniżej gdzie okrąg został utworzony w kwadracie za pomocą ShapeMerge, przez co geometria nie przypomina zalecanych czworokątów a trisy biegną sobie po prostu do wierzchołków. Pozdrawiam Salameander :)
  9. Siemka mam kilka pytań związanych z zapotrzebowaniem programów typu: 3dmax i Zbrush na zasoby komputera. Zamierzam złożyć nowy PC i chciałbym go poskładać z ukierunkowaniem na właśnie tego typu programy, bo brak wydajności w Zbrushu ostatnio mi doskwiera. Wiec na jakich podzespołach powinienem się skupić? pozdrawiam Salameander
  10. Dobra matura prawie za mną więc postaram się coś powstawiać z moich pracek które z nudów sobie robię :P
  11. Witam, ostatnio robię wszystko byle by się do matury nie uczyć wiec oto co ostatnio udało mi się stworzyć: Generalnie jeszcze nie skończone ale proszę was o pisanie wszelkich uwag. Mama nadzieje ze za niedługo zacznę ogarniać maxa bo na razie modeluje tylko z kulki.
  12. Witam jestem nowy na forum więc mam nadzieje ze w dobre miejsce umieściłem temat. Długo się zbierałem do zarejestrowania się no ale się przełamałem i postanowiłem to wykorzystać, a więc mam do was kilka pytań i próśb. Aktualnie bawię się w Zbrushu w wersji 4.0 i mam pytanie czy opcja perspective powinna być włączona podczas modelowanie i jakie ma znaczenie. Osobiście o wiele łatwiej mi się rzeźbi po wyłączeniu tej opcji a rozbieżności w wyglądzie bryły po włączeniu są spore. Przepraszam jeśli moje pytanie jest głupie ale moja wiedza i umiejętności są małe. Ostatnio porwałem się na próbę wymodelowania twarzy kobiety i nie jestem zadowolony z efektów, czy moglibyście mi podać czym powinien się cechować model kobiety bo nie potrafię uchwycić kobiecości na moich pracach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności