Masiff Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) Witajcie! Zaczalem pracowac nad kolejna animacja dla darmowej aplikacji Crowdspottr (stara mozna obejrzec tu: http://www.crowdspottr.com/ ). W nastepnej animacji chce kontynuowac ten sam styl graficzny (pogniecony papier), ale chce zrobic to w bardziej efektowny sposob, wiec zadecydowalem, ze tla wyrenderuje w 3d. Chce sie wami podzielic procesem tworzenia, wszystkie komentarze sa mile widziane. Na pierwszy rzut pierwsza scena: Stary 2d workflow (tylko dla porownania) Nowy 3d workflow (jeszcze WIP) Wymodelowane w Maya i wyrenderowane za pomoca MentalRay. Sam jeszcze widze wiele spraw do poprawienia (lepszy displace, brakuje tekstur na kilku objektach, itd.). Pozdrawiam! :) Masiff Edytowane 2 Lipiec 2011 przez Masiff
velendil Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Przypada mi to do gustu, czekam na więcej : )
slayer2004 Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 Również mi się podoba. Będę zaglądał :)
Camel Napisano 29 Czerwiec 2011 Napisano 29 Czerwiec 2011 (edytowane) örülök, hogy itt van újra! nie podoba mi sie siedzenie po lewej, jest takie kanciaste. Ale jest postęp, bede patrzal, co jest grane. a pognieciony papier, ciekawa sprawa. //Off: jak tam w Budapeszcie? Chcę go wreszcie zwiedzic. jakbys mnie zapomnial, to miałem tu nick Dunablaster, teraz zmienilem. //On. Edytowane 29 Czerwiec 2011 przez Camel
Masiff Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 Dunuś: Én is örülök! :) W Budapeszcie jest spoko, jak zawsze. Jak przyjedziesz to daj znac, mozemy skoczyc gdzies na piwko. Postepy z ostatnich 2 dni: Krzeslo z Evermotion, shader trzeba jeszcze poprawic. Planuje tez dodac jeszcze kilka malych elementów: Druga lokacja to kino. Tlo jest praktycznie gotowe: Trzecia lokacja to bar ze striptizerkami. Chce jeszcze dodac stoly, krzesla, oraz poprawic spotlighty:
velendil Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 naprawdę ładnie : ) w czym to wszystko robisz ?
Masiff Napisano 2 Lipiec 2011 Autor Napisano 2 Lipiec 2011 velendil: Modelowane w Maya, tekstury sa zrobione w PS, renderowane za pomoca MeltalRay, post-pro w AfterEffects.
siter90 Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 cool !!! czekam na więcej :) bardzo mi się podoba :)
Masiff Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 Animacja zostala dokonczona, mozna ja obejrzec tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78324
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się