analizer Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) W miarę realistycznie ? Edytowane 9 Lipiec 2011 przez analizer
Dynamico Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Żdźbła trawy takie trochę grube. Liście bluszczu na schodach są z kolei płaskie jak wycięte z kartonu. Reszta bardzo fajna a szczególnie kostka brukowa.
analizer Napisano 9 Lipiec 2011 Autor Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) Dzięki, wyłapałeś/aś część niedociągnięć :-) Wszystkie liście bluszczu to prostokąty + opacity ale faktycznie, większe potrzebują bardziej skomplikowanej geometrii. Czyli źdźbła, nawet takie przerośnięte powinny być chudsze ? Ale wtedy będzie chyba nieproporcjonalnie ? Przy długości koło 10 cm powinny być chudsze ? Wiesz może dlaczego przy moim temacie jest przekreślony spinacz zamiast miniaturki ? Edytowane 9 Lipiec 2011 przez analizer
Dynamico Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 Z tą trawa to może źle sie wyraziłem. Dla mnie ona sprawia wrażenia jakby była w przekroju okrągła, jak gruby włos. Przynajmniej tak to na pierwszy rzut oka wygląda. Miniaturkę musisz dodać w pierwszym poście jako załącznik. Wejdź w edycje postu, zaawansowane, dodaj załącznik
analizer Napisano 9 Lipiec 2011 Autor Napisano 9 Lipiec 2011 (edytowane) Dzięki za info. Oczywiście widzisz, że prócz trawy jest tam też koniczynka ? Trawa ma geometrię trawy :-) czyli coś jak dwa wypukłe prostokąty, szersze u podstawy złączone i ze sobą pod kątek 90 stopni, miejscami źdźbła układają się bokiem do kamery i wtedy widać, że są cieniutkie. A kostka to w 99% mój wyrób, jedynie mapa na diffuse nie jest moja. Chętnie zdradzę przepis na tak wyraźną displacement map. Edytowane 9 Lipiec 2011 przez analizer
FF Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 czy zainspirować Cie moze render pana Denko do tej pracy?:P calkiem przyjemnie wyszlo ale prosi sie o jakas wieksza scene.
analizer Napisano 11 Lipiec 2011 Autor Napisano 11 Lipiec 2011 Nie widziałem pracy pana Denko, chciałem wykorzystać Ivy i Scatter-a w najmniejszej scenie jaką udało mi się wymyślić. Mogłaby być większa ale osiągnąłem mniej więcej to co chciałem a nie narobiłem się zbytnio przy tym ;)
!Ewert Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 Jeśli jesteś niepewny czy praca jest okej to daj ją do wipa i tam ją dokończ. Obrazek jest okej, bez szału. trawa słaba i sztuczna a kostka fajna. Przydało by się jak byś pokazał cały dom. Pozdrawiam, Ewert
analizer Napisano 12 Lipiec 2011 Autor Napisano 12 Lipiec 2011 (edytowane) A co myślicie o tym ? http://oi52.tinypic.com/1olwyw.jpg to przy okazji skomentujcie mi jeszcze proszę to http://oi53.tinypic.com/2qk6znk.jpg i to http://oi54.tinypic.com/k4xwqt.jpg i to http://oi56.tinypic.com/xgjqkn.jpg a tu mi powiedzcie czy to dobry motyw na Studio Lightning ? http://oi51.tinypic.com/10cm3xs.jpg Edytowane 12 Lipiec 2011 przez analizer
Orangegraphics Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 od razu ci powiem że nie spodoba się tutaj ludziom jak wrzucasz takie o testy i inne prace do wątku w finished. wrzuć to do renderów testowych, na p[ewno będzie większy porządek i więcej odpowiedzi studio lighting wygląda spoko, ale do ocenienia przy prezentacji czegoś konkretnego. przed ostatni kwiatek na trawie z wodą też w porządku, tu masz lepszą grubość i skale trawy. reszta dużo gorsza
Rekomendowane odpowiedzi