Skocz do zawartości

analizer

Members
  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

analizer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Pomóżcie mi zejść z drzewa proszę. Od dawna zastanawiam się do czego ludzie właściwie kupują karty graficzne z myślą o renderingu. Czy mówicie o kompletnym GPU rednering ? Czyli, że np fałrej uruchomi ray tracera, przeprowadzi irradiance map i wyrenderuje wykorzystując wybranego samplera wyłacznie przy użyciu GPU ?
  2. Zed czyli rozmycie nie ma geometrii koła tylko wielokrotna tak ?
  3. Przyznam się, że w pierwszej chwili pomyślałem, iż wkleiłeś tutaj foty. Mówię sobie "co za gość, dał fotki i myśli, że to łykniemy" Czy dobrze widzę, że nie zastosowałeś bokeh ?
  4. Od niechcenia robisz takie rzeczy ? Az miło pomyśleć jakby to wyglądało gdybyś się przyłożył. :)
  5. Kogo pierniczysz ? :-) Nic nie pisał o 14 stronie. Zresztą na cgworkshop.org nie ma numerowanych stron więc mnie zgubiłeś. A w ogóle to jesteś jego adwokatem czy jak ? Gdyby mu nie odpowiadało moje nastawienie to by mnie olał.
  6. A można prosić o jakiś dokładniejszy namiar ? Tutki są ale żaden z nich (z nazwy) nie nawiązuje do postprocessing-u. A jak mam się zarejestrować to w konkretnym celu ;-)
  7. A co myślicie o tym ? http://oi52.tinypic.com/1olwyw.jpg to przy okazji skomentujcie mi jeszcze proszę to http://oi53.tinypic.com/2qk6znk.jpg i to http://oi54.tinypic.com/k4xwqt.jpg i to http://oi56.tinypic.com/xgjqkn.jpg a tu mi powiedzcie czy to dobry motyw na Studio Lightning ? http://oi51.tinypic.com/10cm3xs.jpg
  8. Nie widziałem pracy pana Denko, chciałem wykorzystać Ivy i Scatter-a w najmniejszej scenie jaką udało mi się wymyślić. Mogłaby być większa ale osiągnąłem mniej więcej to co chciałem a nie narobiłem się zbytnio przy tym ;)
  9. Czyli wyższa szkoła jazdy :). Masz może jakieś namiary na tutka opisującego tę technikę ?
  10. W takim razie niezły z ciebie magik bo glow który mi wychodzi nie jest nawet podobny do tego twojego :)
  11. Dzięki za info. Oczywiście widzisz, że prócz trawy jest tam też koniczynka ? Trawa ma geometrię trawy :-) czyli coś jak dwa wypukłe prostokąty, szersze u podstawy złączone i ze sobą pod kątek 90 stopni, miejscami źdźbła układają się bokiem do kamery i wtedy widać, że są cieniutkie. A kostka to w 99% mój wyrób, jedynie mapa na diffuse nie jest moja. Chętnie zdradzę przepis na tak wyraźną displacement map.
  12. Dzięki, wyłapałeś/aś część niedociągnięć :-) Wszystkie liście bluszczu to prostokąty + opacity ale faktycznie, większe potrzebują bardziej skomplikowanej geometrii. Czyli źdźbła, nawet takie przerośnięte powinny być chudsze ? Ale wtedy będzie chyba nieproporcjonalnie ? Przy długości koło 10 cm powinny być chudsze ? Wiesz może dlaczego przy moim temacie jest przekreślony spinacz zamiast miniaturki ?
  13. Witam, wiem że trochę późno ale czym mógłbym wiedzieć coś więcej o 11 renderku ? Chodzi mi o to niebieskie światło w górnej części. Czy to jakiś efekt post ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności