Napisano 18 Lipiec 201113 l kolejny update- pracowałem nad dodatkami , teraz jeszcze w trakcie robienie felgi. 2.) prace nad karoserią, jeszcze trwają, siatka momentami trochę przegęszczona... efekt posługiwania się edge loopem, być może powinno być więcej dzielone przez split poligon, najważniejsze chcę złożyć pierwsze auto w całość, udowodniając sobie że to możliwe;) seb -turniej majowy zawsze zapraszam;) Edytowane 25 Sierpień 201113 l przez przems
Napisano 18 Lipiec 201113 l Przemek poogladaj ludzi siatki bo ja tego nie widę dobrze. Brak topologii praktycznie.
Napisano 20 Lipiec 201113 l siatka to siatka(mesh ew), a topologia to sposob rozlozenia siatki, w twoim przypadku to nawet ciezko to topologia nazwac, duzo do poprawy ale zaczyna sie ladnie
Napisano 20 Lipiec 201113 l No nie wiem czy ładnie. Wyjaśnisz nam czemu ma służyć ten wielki polygon na drzwiach? Teraz nawet jak połączysz z powrotem to to wyjdzie płasko.
Napisano 22 Lipiec 201113 l Autor miałem plan dodać elementy modelowane osobno...ale jednak zmieniłem zdanie ;)
Napisano 22 Lipiec 201113 l strasznie krzywo jest, siatkę masz za gęsto, baza samochodu nie jest ukończona a Ty już tniesz ja na elementy
Napisano 23 Lipiec 201113 l Jak bedzie pogoda Przemek to Cie odwiedze pokaze mniej wiecej na szybko co i jak choc enigma nie jestem.
Napisano 25 Sierpień 201113 l Autor ostatnio -to less time...but patient;) ostatni efekt prac nad karoserią i dodatkami (pierwszy post), konkursowa siatka może to to nie jest, trochę za dużo egde loopów miejscami. Muszę poszukać sposobów na wycinanie/modelowanie detalów w karoserii- wgłębieniana klamki, błotniki itp... przyznam że kilka karoserii poszło już m.innymi przez to do kosza;) ogólna koncepcja na całość też w trakcie, planuję dorzucić trochę spojlerów, albo wykrojów w karoserii.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto